36✨klamári 1/2

127 4 4
                                    

Bola som v kľude,aspoň Hana vie o čo ide ,
Opakujem si stále že toto bolo to čo som musela a mala spraviť,
Som už doma nejakú dobu a umývam riad ,neviem sa zbaviť zlého pocitu a stále myslím na ňu.

2mesiace neskôr;
Piatok 15;45
Nevideli sme sa od tej doby,nič o nej neviem, no jediné čo viem je to že už k*rva musím myslislieť aj na seba ,z premýšlania ma vytrhlo
vybrovanie môjho telefónu ,len s nechuťou som ho vzala do rúk a začala čítať správu od Em;

-Ahoj ,viem že na večer zajtra nič nemáš takže sa pôjdeme zabávať,!!!!!✌🏻✌🏻✌🏻stráženie mám tak !🙏o 19;30 v meste na našom mieste zatiaľ.😉😛

                                       Čo iné mi zostáva?!🧐
odpísala som a hovorím si že nič horšie sa nestane keď  sa pôjdem zabaviť ,no nič by ma nepripravilo na to čo len príde.....

No pekne na začiatok ...

Obliekam si rifle ako vždy,čierne tielko a kožák,mám rada čiernu ešte nikdy nič nepokazila,vychádzam ,zamykám,odchádzam,a. nakoniec zasa a znova čakám na Em ktorá si vždy dávala a zrejme vždy aj bude dávať na čas 15 min a ona nikde ,panika...
Volám jej no už je na ceste,čo v preklade znamená že ešte len vychádza z domu ,malé neškodné klamstvá ktoré každý z nás pozná,každopádne ma vyrušila z premýšlania Em ktorá ku mne už beží z taxíku .
Em:,, Ahooooj Alex "kričí ,a beží ku mne
,,pripravená na párty?"
Môj kútik úst sa zdvihol do polo úsmevu, či čo to vlasne malo byť, 😏 ,,Tak poďme na to " hovorím a kráčame dole mestom do klubu,
,,A kde je Adam?" Otáčam sa na Em
Em:,, Vravela som že mám stráženie haha " a začala sa škodoradostne smať,
,,Takže babský večer hhhm"
Em:,,niečo také,bude to fajn na vyčistenie hlavy" stále sa usmieva zrejme je tiež rada že vypadla z každodenného cirkusu.

Pred klubom:
,,hej ty Em nevieš niečo o hane?"
Em:,,Nie" a na znak nesúhlasu kývala hlavou
Ja a em sa poznáme nejaký piatok ,viem že mi klame
Em:,,tak poď nebudeme stáť vonku rýchlo dovnútra! Alex hej, čo piješ?prvá je na mňa "!hovorí a prediera sa davom k baru ani som nestihla odpovedať ,

Pili sme dosť ,rozprávali sme sa veľa o hlúpostiach a o jej vztahu o jej deťoch potom sme nabehli na tanečný parket.......
...............???........................................................

Ďalej si nepamätám no ráno keď som sa zobudila tak som spala vo vani ,,čo sa to len stalo? " Pozerám si vrecká sňáď nájdem telefón,ani neviem kde som.... ,,paráda"... bože ....mám plné vrecko extázii čo to k*rva?!
Mobil nemám a začínam mať celkom obavy, vstala som našla som mobil, bol utopený v záchode ,ďalšia úžasná vec ,dnešok bude na prd .....konštatujem.. vyšla som z kúpeľne a predomnou sa týčila veľká smart tv zavesená na stene s pár peknými  krezbami domov a oproti veľký koženný gauč,krásna všade sklenené okná, obývačka bola spojená s kuchyňou ,prakticky oddelené boli iba sklenenou stenou, a koho to nevidím Em s Hanou v kuchyni vyzeralo to tak že som ich vyrušila pri konverzacii no nič som nepočula ina rázne NIE! ,pri mojom príchode do kuchyne od Hany.

,,Ahojte" ,pozerám na ne zo zdvihnutým obočím , ,,neruším"?
H: ,,nie len sa tu s Em trochu rozprávame o deťoch a tej párty ako sme vyvádzali prvý krát keď sme sa stretli,a tie šaty.... "pousmiala sa,bolo mi jasné že klame ...
,,Aha"hovorím a pozerám na ružovo mramorovú dlážku ,

,,vieš ,vlastne je to celkom zaujímavé že si si nepamätala na mňa a na prakticky nič......A na Em si spomínaš.

Hana zostala zarazená, nemo na mňa pozerala  a v tom sa ozval neznámi mužský hlas ,,zlato som doma ,dúfam že si to včera neprehnala s alkoholom na tom večierku s kamarátkou "
Netuším kto to je ,no ako si všímam zostali sme všetky stáť v kŕči ako oparené...

DIEVČA KTORÉ SA NEBÁLO HVIEZD✨Where stories live. Discover now