- to świetnie- byłam zadowolona.
- to świetnie że mam kamień czy że też się zmieniam?- pytała.
- to i to!- odpowiedziałam szybko i z świetnym chumorem. Przutuliłam przyjaciółkę i zapytałam z kąd się tu znalazła.- A więc.
Usłyszałam o tym że wilki coś kombinują. Mama dała mi ten naszyjnik i powiedziała że mam to chronić nawet nad życie. Pierwsze nie wiedziałam co to ale później spotkałam Gruma czyli jednego z starych jaguarów ktory powiedział że to kamień ambicji i że kiedyś miała go Alfa. Powiedział również że wruciłaś do stada więc uciekłam z kamieniem by pokazać to Alfie. A tak. Gdzie Roin?- zapytała zupełnie normalnie kącząc swoją historie.
-Roin...- zawachałam głos - Roin on... On nie żyję.- wydusiłam pod koniec z ulgą.- zabił go Dark. Teraz ja jestem Alfą!- powiedzialam bardziej pewnie.
- naprawdę?- Pokiwałam głową na tak.
- jeszcze jedno pytanie. Z jakiego jesteś klanu? Bo jak wiesz że ja należę do klanu Star Moon.
- ja należe do klanu Luna Rojo czyli z hiszpańskiego czerwony księżyc. I jestem Pumą- powiedziała dumna. - jako puma wyglądam tak:-Pokazała mi zdjęcie.
Potem stwierdziłam że przenocuie u mnie. Jak zwykle mówiła że nie chce się narzucać ale tak czy siak to ja wygrałam.Po cichu weszłyśmy do domu bo w końcu była 1:40. Wchodziliśmy po schodach na górę i usłyszałam jak Karol(blow) się trochę wścieka ale po chwili słychać że jest smutny.
- wiesz... Idź do mojego pokoju. Drugie drzwi na prawo. Za chwilę cię dogonię. Piżamie weź z szafki. Muszę jescze coś... Eee załatwić? Tak! Ważne tylko laptopa z pokoju Blowa i za chwile jestem!- powiedziałam bardziej pewnie by nie wzbudzić podejrzeń.Choć wiesz jak to wyglądało?
Och zamkuj się głupia głowo.
Weszłam do pokoju Karola i objęłam go mocno.####################
Kolejny rozdzialik! Teraz jak widzicie są.dłuższe i bardziej ciekawe! Tak chyba będzie dla was lepiej. Sory za.wszystkie opóźnienia ale serio tyle mam nauki że nawet nie mam czasu żadnej porządnej grafiki stworzyć. 300 słów bez notatki!Bajo!
CZYTASZ
Tygrysica Alfa// Alien i Mandzio
Fiksi Penggemarnieeeee!!! brak internetu! poczytasz zobaczysz (-: #601 w dla nastolatków-16.03.17 #511 w dla nastolatków-18.03.17 #370 w dla nastolatków-20.03.17