Çevremdekiler

44K 354 4
                                    

 

1 vote var. o voteyi kim verdiyse sarılıyorum ona buradan :D küçük şeylerle mutluluk işte neyse...  

Pazartesiyi dövelim mi? Şu üniformalardan kurtulmak istiyorum bir an önce. Okulun tek katlanılabilir yanı Deniz.  Tabi üniversiteyi kazanmam gerek. Stres yok çalışkan sayılırım. Hem içip, sevişip hem dersleri nasıl yürütüyorsun mu dedin? Galiba mükemmelim. (aynı zamanda da narsist)

Evden çıkacakken Eda beni durdurdu.

Eda: Ev arkadaşım. Ayrı okullardayız. Ev Eda'nın. Evden kurtulmak istiyodum ve annemlerde rahat insanlardır. Ev arkadaşım olmak şartıyla izin verdiler. Eda'yla barda tanışmıştım hatta o gün sivil polisler yaşımız tutmuyor diye bizi bardan çıkarmışlardı. O sırada sohbet ederken evi olduğunu öğrendim ve bende kalabilir miyim dedim. İlk başlarda tedirgindi ama sonra alıştı bana.

"Bi çocukla tanıştım bugün doğum günü barda toplanıcaz. Gelirsin dimi?

"Yarın okul var içki falan uyandırmaz beni."

"Ya okula gitmeyiz olur biter."

"Tamam gelirim araşırız." Arkamı dönecekken bir daha durdurdu.

"Arkadaşlarını da getirirsin dimi?" Eda'nın çevresi yoktur. Barda insanlarla tanışır sonra aramaz etmez. Yapısı bu. Büyük ihtimalle çocuğa arkadaş grubu varmış numarası çekti. Hep böyle yapar.

"Sorarım okulda." dedim ve çıktım.

Okulun bahçesine girdiğimde Doruk yanıma geldi

"Deniz'den haberin var mı nerde kaldı?"

Doruk: Deniz'in tek kankası! kardeşi gibi.

Tip: Kumral, ideal kiloda, mavi göz.

Onun hakkında ne düşünüyorum: Doruk arkadaşlarını önemseyen biri. Sinirlenir ama insanlara patlamaz. duygusaldır. ona değer vericek kızı bekler durur. Bir de iyi. İyi yani cidden iyi biri. Peki ben? Of course not.

İşte Deniz'le aralarında ki farklardan biri: Doruk, ona değer vericek kızı bekler. Deniz, ona vericek kızı...

Çok zıtlar ama müthiş iyi anlaşıyorlar.

"Konuşmadım hiç uyuyodur." Yattığımızdan beri konuşmadım evet. Deniz öğle arasında geldi. uyuya kalmış.

"Bizim daire vardı ya kenarda? O eve çıkıyorum kardeşim ve sende benim ev arkadaşım oluyosun." Deniz her an enerji doluydu. Her an. Bir kere bile onu bir köşede susup oturmuş görmedim. Tek durgun olduğu zaman uyurken. Hiç konuşmadan onları dinliyodum Doruk cevap verdi:

"Bizimkiler ne der bilmiyorum kanka."

"Oğlum Deniz'le ayrı eve çıkıcam diceksin. Anında yollarlar rahat ol kardeşim benim bebeğimsin." Deniz apaçi ya da gay falan değil. Bu, konuşma tarzı. Dalga geçiyor. Dedim ya garip ve deli..

"Bugün çıtlatıcam tamam." Deniz bana baktı.

"Kıskanma len seninde ayrı evin var."

"Sizin gibi ev arkadaşım yok ama."

"Kalırsın kankacığım ayıp ettin. Her gün cuppa partiler olcak zaten." dedi kalçasını sallayarak. Hiç bir şey olmamış gibi konuşuyordu çünkü öyle biri.

Akşam Eda'nın söylediği bara gittik. Deniz'ler davetimi kabul ettiler. Aynı zamanda üçlük ve Tülay'da geldi.

Tülay (Tülü): Her bokumu bilen biricik arkadaşım. Benim gibi biri.

Ev arkadaşım Eda, hepsine kankaymış gibi espriler sohbetler falan... Kızım! onlar benim arkadaşlarım! Tülü'yle fısıldaşıyorduk.

"Yeni seks ne zaman?"

"Belki bu gece olur belli olmaz."

"Oldu bil kızım. O gün tereddüt bile etmeden üstüne atlamış. Nesrin artık sikinde değil." Tülü'yü seviyorum.

Üçlük yanımıza geldi

"Kızlar bizim şişe çevirmeceliler çağırıyor geleniniz var mı?"

"Benim bugün Deniz'le işim var bi yere gitmem." Tülü'de kalmayı seçti. Üçlük (Çağlar)mekandan çıktı. Şişe çevirmece muhabbeti her hafta mutlaka yapılır. Ağır şartlar altında oynanır tabi.

 Deniz'in kafa gitmişti. yanına oturdum. masanın altından yavaşca elimi onun bacak arasına götürdüm. Baygın gözleriyle bana baktı. O sırada barda çalışan biri yanımıza gelince elimi çektim.

"Deniz, abi sahneye çıksanız olur mu? Bugün bir grup gelcekti ama iptal ettiler."

"Kaldın mı kardeşim bana! Var ya şimdi a..na koycaz buranın... Yalnız benim grup yok. Bateriye birini bul, bir de mikrofona bul.

"Masa masa dolanıp bateri ve solist mi dilenicem şimdi ya." Deniz bana baktı sonra çalışana geri döndü.

"Tamam şarkıları Eslem söyler. Baterist lazım sadece."

Adımı söylerken ne kadar da seksi. Her kelime ağzından çıkarken çok seksi.

Baterist bulunduktan sonra sahneye çıktık. Deniz ayarlama yaparken bir yandan da bana soruyordu:

"Ne söyliceksin?"

"Amy'den i'm no good olsun." Sesimi Amy Winehouse tarzı yapabiliyorum. Ama tabi ki o harika bir insan olarak kalıcı. Bu şarkısını seçme nedenime gelince; o gün bu şarkının Deniz'le bana uyduğunu fark ettim. Şarkıya girdiğimizde küçük bir süre sözleri Deniz'e bakarak söyledim. Bana sinsice bir gülücük attı. Deniz'i sahneye çağıran adam yüzünden yakınlaşamadık. Ama bu gülüş bir mesajdı.

Olacak. Sadece bugün değil...

İyi Biri DeğilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin