Beraber uyuyalım mı?

10.5K 166 7
                                    

Doruk dün geldiği için bu akşam mekana ödülü almaya gittik. Sınırsız yemek ve içki! Vee Murat'ta şu yeni tanıştığı nazlı kızı getirecekti. Sanki özel bir günmüş gibi hepimiz süslenme çabasına girmiştik. Bir yandan da halimizle dalga geçiyorduk. Çok zenginiz bu gece mekan bizim! Mekana gidip yerimize kurulduk. Üçlük gelip Doruk'u gördüğünde kahkaha atmaya başladı.

"Lan araba dönmüşsün bu ne hahahh"

"Oğlum kumsalda paso uyudum lan. O yüzden böyle yandım."

"Abi alışmam çok zor olucak bu haline. Hiç böyle yandığını görmemiştim."

"Valla bende böyle yandığımı hiç görmemiştim." Bu konuşmalar yapılırken sarılıyorlardı birbirlerine. Tülü ve Murat'ta gelince Doruk'un tatil maceralarını dinledik yine. Kız mevzusu hiç açılmamıştı. Ta ki..

Üçlük:

"Karı kız falan var mıydı lan?"

Doruk:

"Ne karı kızı oğlum." dedi birasına bakıp. Dikkatle onu izledim. Ama o cümlesinden sonra bir daha konuşmadı. Ona baktığım sırada gözlerini bana kaydırdı. Ona baktığımı fark ettiğinde hemen çevirdi gözlerini. Üçlük'te üstelememişti. Ama masadaki herkes sessizliğin farkındaydı. Tülü bilerek bunu bozdu.

"O kadar yanmışsın soyulmamışsın da ne güzel." Murat:

"Oo beyler bayanlar benim ki geldi lan." dedi heyecan yaparak ve yerinden kalkıp kızı karşılamaya gitti. Tülü'yle jüri gibi kızı uzaktan süzmeye başladık.  Murat'ı gördüğünde yüzünü oynatmamıştı bile. Çok asilmiş gibi bir havası vardı. Kendini beğenmiş kız tipi. Masaya yaklaştıklarında Murat kızı tanıttı.

"Eslem, Tülay, Çağlar, Deniz, Doruk. Bu da arkadaşım Özge."

"Memnun oldum." dedi hafif bir gülümsemeyle. Murat centilmenlik yapıp sandalyesine oturttu.

Özge:

Tip: Siyah düz saç, benden bir kaç cm uzun, zayıf vücut, burnu piercingli.

Dudağımın altı sağ tarafı deliktir ve zaman zaman piercing takarım. Ama uzun zamandır takmıyorum kapanmaya doğru gidiyor. Özge fileli çorap giymişti bu da gözümüzden kaçmamıştı. Biraz gösteriş yapıyor işte. Sohbet ederken sürekli sıkılıyormuş gibi davranıyordu. Kim bilir belki de gerçekten sıkılıyordur. Murat böyle bir tipi nasıl beğendi şaşırmıştım. Yemeklerimiz bittikten sonra içkilere geçmiştik. Tülü içkisini alıp yukarı Bora'nın yanına çıktı. Ufuk mekanda yoktu ama her an gelebilirdi. Sohbet ettiler. Tülü'nün Bora'yı aşağı indireceğine emindim. Üçlük'te barın çıkışına doğru olan masadaki kızlarla sohbete başlamıştı. Kalkıp bara giderken Kaan'ların geldiğini gördüm. Tekrar Bora'nın kulübesine baktım.

Hala aşağı inmemişler güzel...

Bara gidip votka shot istedim. O sırada yanımdaki yüksek sandalye çekilince Kaan'ın beni görüp yanıma geldiğini tahmin ettim. Tam oturduğu sırada sağıma döndüm ve yanıma oturanın o değil Doruk olduğunu fark ettim. Önüme gelen shot ı görünce kendine de bir tane istedi.

"Ee neler yaptınız daha ben yokken?"

"Bir çok şey." dedim hafif gülerek. O da aynı tepkiyi verdi.

O bir çok şeyi bir bilse...

"Hepsini kaçırdım zaten sizin doğum günleri falan.. Bizimkiler doyamadı tatile."

"İyi oldu işte fazladan tatil yaptın." dedim fondip yaparak ve bir shot daha istedim.

"Özge'den mi kaçtın?" dedi gülerek.

İyi Biri DeğilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin