Bana öyle gülme yoksa öperim.

10.6K 163 7
                                    

Bizimkilerle mekandaydık. Murat sırıtarak masaya geldi.

"Ufuk kanka senin sayende iddiayı kazandım." Alkış tuttuk.

"Nesine iddiaya girmiştin?"

"Bir şişe tekilasına."

"Ooooo!"

"Durun gençler lafım bitmedi. Ve o bir şişe tekilayı sizle açmak istiyorum."

"Bence sen onu tek başına iç biz sömürürüz onu."

"Ya ben tekilasında değildim ki. Kazanmak için inada binmiştim. Eee kimde yapıyoruz?"

"Kankacım aranızda bir tek biz ayrı evdeyiz. Tabi ki bizde yapıyoruz." dedi Deniz.

"Tamam yarın yapıyoruz o zaman. Shot bardakları ben getircem kanka yurt dışından özel geldi ayıptır söylemesi." Kaan gelmişti. Deniz'i yine kıskandırasım gelmişti bak. Kalkıp Kaan'la sarıldık.

"Napıyosunuz gençler? Ufuk'u aldın bırakmak bilmiyosun." dedi Tülü'ye.

"Ufuk artık benim canım."

"İyi bakalım 10 dk daha veriyorum sonra sahneye çıkıcaz tamam. Hadi afiyet olsun." diyip gitti. Kalkıp peşinden gittim.

"Takılmıyosun bizim masada." Kaan:

"Ya kalabalıksınız zaten rahatsızlık vermiyim dedim. Bir de bu aralar babamla olaylarım var biliyosundur belki."

"Evet biliyorum."

"Kendi paramı kendim kazanırım deyip terk ettim evi. Burada 3-5 bi şeyler kazanıyorum."

"O kadar rahatlıktan sonra zor olur."

"Sen ne diyosun hemde ne zor. Ama babama kanıtlamam lazım bunu. Bugünde aradı anca bar köşelerinde çalarsın dedi yine sinirlerimi bozdu benim. Anlayacağın bugün deli gibi içip sarhoş olmayı planlıyorum."

"İyi bakalım takma bu kadar ben masaya gidiyorum."

"Görüşürüz. Eslem! Ufuk'u da çağırsana başlayalım artık." Masaya dönüp Ufuk'u sahneye yolladım. Tülü:

"10 dakika veriyomuş. Sanane lan istediğim kadar takılırım sevgilim değil mi?" diye söyleniyordu.

"Kızım burayla anlaşmalı oldukları için sahneye geç çıkmamaları lazım. Murat abi (bar sahibi) disiplinli çalışıyo biliyosun." dedi Murat. Zaman geçtikçe herkes evlere dağıldı. Deniz ve ben kalmıştık. Bizde kalktık. Mekandan çıkarken Deniz durdu.

"Murat abiye bizim hasılatı soracaktım ya hemen geliyorum." diyip geri girdi içeri. Kapıda beklerken Kaan çıktı.

"Gidiyo musunuz?"

"Evet."

"Bende sigara almaya gidiyodum. Az daha kalsana takılırız." Ayakta duramıyordu baya kafası güzeldi.

"Takıldık yeterince." dedim.

"Öyle takılma değil ya beraber takılırız." dedi biraz yaklaşıp. Sabit duramıyordu zaten. Bu yavşak tavrını hiç sevmemiştim.

"Kaan, içeri gir ve daha fazla içme." dedim surat yaparak. Kaan alaylı bir gülücük attı.

"Eslem-" dedi bana yaklaşırken. O sırada Kaan'ın omzuna biri dokununca ona döndü.

Deniz:

"Hayırdır kanka?" Kaan'da basılmış gibi bir surat ifadesi vardı.

"Ha konuşuyoruz öyle. Biraz daha oturun falan dedim."

İyi Biri DeğilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin