Pov harry
Het was een normale dag op zweinstein. Ik liep naar ron en hermelien toe en vroeg:'hebben jullie zin om iets te gaan drinken in zweinsveld?' Waarop hermelien en ron te gelijk 'ja' op zeiden. Even later zaten we gezellig met z'n drieën aan de boterbier in 'de drie bezemstelen' en toen we alledrie ons drinken op hadden keek op de klok, ik schrok er een beetje van want ik was vergeten dat ik nog naar professor anderling moest. Ik legde gauw drie galjoenen neer en ik zei snel:'doei tot later'. En rende het café uit. Toen ik weer terug op zweinstein was, was ik net op tijd bij professor anderling. ( gelukkig). Toen ik (eindelijk) klaar was ging ik op zoek naar ron en hermelien. Even later toen ik zowat de hele school had door gelopen had ik ze nog steeds niet gevonden, dus ik ging een beetje rondlopen. Een tijdje later kwam ik bij een gang die ik echt nog nooit eerder had gezien. Ik volge de gang en ik kwam uit bij de kelder van de school. Ik dacht bij mezelf: dit zou nog wel eens een leuk plekje voor ons worden. Dus terwijl ik dat dacht ging ik een beetje rondlopen. Op een gegeven moment stootte ik mijn teen aan een kleine maar toch best grote kist. Ik was eigenlijk toch best nieuwsgierig dus ik pakte de kist en ik opende hem. Ik kon mijn ogen niet geloven. Ik rende de kelder uit naar de kamer van griffoendor. Daar liep ik ron en hermelien tegen het lijf.
JE LEEST
Game On
Fanfictionharry potter is 20 jaar en zit voor het 8e jaar op zweinstein . hij vindt een mysterieus spel, waar geen einde aan lijkt te komen. komt dit ooit goed?