Pov harry
Ik hoorde de stem van voldemort schreeuwen: opstaan!!!!!!!! Ik werd langzaam wakker ik dacht eerst van wtf waar ben ik maar toen wist ik alles in een keer weer. Ik zat vast in een spel. Ik stond op en ik ging douchen. Even later toen ik aangekleed en wel in de badkamer stond kwam danike binnen ze had dikke wallen onder haar ogen. Slecht geslapen vroeg ik. Ze knikte van ja. Danike ging ook douchen en even later zaten we samen aan het ontbijt. Toen zei ze opeens: harry ik moet je nog iets vertellen. Oke zei ik. Toen zei ze iets wat ik nooit gedacht had: harry zei ze je ouders waren toch vermoord door voldemort? Ja? Zei ik toen want wist echt niet waar ze heen wilde. Nou zei ze toen dat is niet waar je ouders zitten vast in het spel. En voldemort? Vroeg ik toen. Voldemort wou ze juist helpen maar werd vervloekt door het spel en is nu de stem van het spel. Ik gaapte haar met open mond aan. Ze barstte in lachen uit. Toen moest ik ook wel een beetje lachen. Danike zei toen: kom harry we zijn al laat. Waar moeten we heen dan vroeg ik. Naar het huis van de burgemeester natuurlijk. Waarvoor vroeg ik toen. Om een burgemeester te kiezen. Schiet nou maar op. Ik trok mijn schoenen aan en we gingen de deur uit. We waren als eerst bij het huis van de burgemeester. Al snel kwam hermelien aanlopen met een ander meisje toen ze bij mij waren vroeg ik: hermelien wie is dat andere meisje. Dat is anoek zei hermelien toen. Toen ik naar links keek waren anoek en danike druk in gesprek. Toen Kwam Ron aan lopen. Hij gaf mij en hermelien een knuffel. Ron had ook een meisje bij zich en die deed hetzelfde maar dan bij anoek en danike. Het meisje stelde ron aan haar vriendinnen voor en ron stelde ons aan het meisje voor ze heet lenne. Toen hoorde ik weer voldemort praten: jullie mogen naar binnen. Toen we eenmaal binnen waren en zaten ging Voldemort verder: er ligt een briefje en een pen voor iedereen op tafel, op het papiertje schrijf je zometeen een naam van wie jij denkt dat hij/zij een goede burgemeester is dan doe je het briefje in de witte bus. Ik pakte mijn pen en schreef james op. Ik ging hetzelfde als ron zitten, een beetje onderuit gezakt we moesten wachten tot iedereen een briefje in de bus had gegooide. Even later zaten we in spanning te wachten. De briefjes gingen weg om geteld te worden. Even later hoorde ik de stem van voldemort: en de burgemeester is........
JE LEEST
Game On
Fanfictionharry potter is 20 jaar en zit voor het 8e jaar op zweinstein . hij vindt een mysterieus spel, waar geen einde aan lijkt te komen. komt dit ooit goed?