-hoofdstuk 19- de 2e nacht

18 0 0
                                    

Pov harry

Ik had draco vermoord. Het spookte de hele tijd door mijn hoofd. Ik liep naar mijn huis en ging gelijk naar boven. Ik ging op bed liggen. Even later kwam danike binnen. Ze vroeg: hey heb je misschien zin om met de rest een spelletje te doen? Ja is goed ik kan wel wat afleiding gebruiken zei ik. Ik liep mee naar buiten. We deden levend schaken. Net toen ik aan de beurt was werd het donker. Ik liep terug naar huis. Ik liep naar boven en poetste mijn tanden en ging in bed liggen. Niet veel later kwam danike er ook bij liggen. Ik viel in slaap. Dit keer droomde ik over ron hermelien. Hermelien en ik hadden verkering. Op een gegeven moment kregen we ruzie hermelien sloeg me ik viel op de grond. Ik rende weg. Toen ik om de hoek was zag ik.... toen werd ik wakker. Toen hoorde ik de stem van Voldemort praten hij zei: harry je weet intussen hoe het werkt. Van wie wil je dit keer de identiteit zien. Van sneep zei ik toen vastberaden. Ik kreeg weer een wolkje te zien. Ik zag professor sneep met een jachtgeweer. Jager zat ik aan te denken maar toch ook weer niet. Toen zei danike: harry sneep is de jager. Ooh ja dankje. Het wolkje verdween weer en ik viel in slaap.

Game OnWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu