-hoofdstuk 14- genezer

19 0 0
                                    

Pov james

Ik werd gekozen als burgemeester. Ik was heel trots op mezelf maar ook op mijn zoon, want ze twijfelde tussen ons. Voldemort stoorde me uit mijn dagdroom want hij zei super luid: jullie hebben nu even vrijetijd!!! Ik en lily gingen naar een gras veldje achter het gemeente huis. Daar gingen we op een bankje zitten en kletste we wat. Het werd al snel donker. Veel te snel naar mijn gevoel. Ik ging naar mijn eigen huis en gaf lily nog snel een afscheids kus. Eenmaal binnen ging ik gelijk naar boven, want ik merkte dat ik best wel moe was. Ik poetste mijn tanden en ging in bed liggen. Ik viel al snel in slaap. Ik droomde dat Voldemort ons vermoorde en niet hielp. Ik ben voldemort heel erg dankbaar dat hij ons wou helpen. Ineens schrok ik wakker. Toen zei voldemort ineens: james ik neem aan dat je weet hoe het werkt. Ja zei ik. Ik mag elke nacht iemand beschermen die mag niet gedood worden door de weerwolfen en ook niet door de heks. Ik bescherm deze nacht harry. Niet jezelf? vroeg voldemort. Nee ik vind mijn zoon veel belangrijker dan mijzelf. Ik kreeg een speciale toverstok. Ik liep naar het huis van harry en ik sprak een spreuk uit. Het hele huis was nu beschermd. Ik ging terug naar mijn eigen huis. Weet je het zeker zei voldemort. Heel zeker zei ik. Ik ging weer terug in bed liggen en viel al sneel weer in slaap.

Game OnWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu