Pov harry
We stonden met zijn alle in de leerlingkamer van griffoendor om het spel heen. We lieten elkaars handen los. Ik liep naar hermelien toe en vroeg: hermelien wat doen we met het spel? Laten verdrinken zei ze. Ron, hermelien en ik liepen weg met het spel naar een rivier ver, ver weg van hier. We pakte het spel vast en gooide het in de rivier. Ik hoorde een ijselijk kreet. Al snel was die voorbij. Gelukkig maar dacht ik. We gingen terug naar zweinstein. Daar aangekomen was iedereen het al vergeten. Ik ging naar mijn eigen kamer en pakte mijn school spullen. Jammer dat het spel voorbij is hè zei ik tegen ron. Huh welk spel zei ron. Laat maar zei ik. We liepen naar de les en ging zitten op onze plek. We hadden les van sneep hij leek een stuk aardiger geworden. Dat zal wel aan mij liggen dacht ik. In ieder geval dit was echt de saaiste dag ooit. Na alle lessen gingen ron, hermelien en ik naar onze kamer we deden levend schaken.
(Einde schooljaar)
Ik stapte in de trein en ging naast ron zitten. Na een lange treinrit stapte we uit. Ik nam afscheid van ron en hermelien en niet te vergeten van lenne, anoek en danike. Ik liep naar mijn ouders en zwaaide nog een laatste keer. Ik stapte in de auto en reed naar huis.
JE LEEST
Game On
Fanfictionharry potter is 20 jaar en zit voor het 8e jaar op zweinstein . hij vindt een mysterieus spel, waar geen einde aan lijkt te komen. komt dit ooit goed?