-hoofdstuk 9- de volgende dag

24 0 0
                                    

Pov Ron

Ik lag lekker te slapen toen voldemort riep: opstaan!!!!!!! Ik was meteen klaar wakker. Ik ging douchen en aankleden. Toen ik terug kwam in mijn kamer was lenne ook wakker geworden. Lekker geslapen? vroeg ik. Ze rekte zich uit een zei: ja, jij? Ja zeker antwoordde ik. Toen zei lenne met een ernstig gezicht: Ron ik moet je nog iets vertellen, kom even zitten. Ik ging naast haar zitten en ze ging verder: fred en George zijn hier ook zei ze toen. Ik staarde haar aan. Echt? Vroeg ik toen. Echt zei ze maar maak je geen zorgen ron dadelijk moet iedereen naar het huis van de burgemeester om een burgemeester te kiezen. Ik ga me snel even aankleden zei ze toen. Even later kwam ze terug. En zei ze: ga je mee? Ja ja natuurlijk zei ik snel. We gingen naar het huis van de burgemeester en daar zag ik harry en hermelien staan ik rende er naartoe en knuffelde ze. Intussen kwam lenne er ook bij staan en knuffelde haar vriendinnen. Ze stelde me voor aan haar vriendinnen en andersom. Toen vroeg ik aan harry: heb je het al gehoord van je ouders? Ja zei harry toen ik wil ze dolgraag zien. Toen mochten we eindelijk naar binnen. Iedereen ging aan de grote tafel zitten. We waren in totaal met z'n twaalven. Opeens hoorde ik een stem galmen door het gebouw. Het was de stem van voldemort hij zei: er ligt bij jullie allemaal een briefje en een pen op tafel daar schrijf je een naam op waarvan jij denkt die is een goede burgemeester, daarna doe je het briefje in de witte bak succes. Ik wist al wie ik op zou schrijven. Ik schreef harry op. Ik deed mijn briefje in de bus en ging en beetje onderuit gezakt in mijn stoel zitten wachtend wie er burgemeester zou worden.

Game OnWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu