Pov ron
We hadden een burgemeester gekozen. Voldemort zei: jullie hebben nu vrijetijd. We gingen met z'n alle bij de fontein zitten het werd al super snel donker we namen afscheid van elkaar en iedereen ging naar zijn eigen huis. Toen ik lenne aankwamen in ons huis ging ik meteen naar boven, want ik was best wel moe. Ik poetste mijn tanden en ging in bed liggen lenne kwam ook in bed liggen. We kletste nog een beetje, maar ik viel al snel in slaap. Ik was aan het dromen. Maar ik had een hele rare droom. Het was wel een super leuke droom. Il droomde dat ik op een regenboog zat en mijm beste vriend was een unicorn met regenboog manen. Alles waar ik aan dacht kwam tot leven. Maar opeens dacht ik per ongeluk aan een aansteker. De aansteker kwam dus ook tot leven. Hij stak alles aan zelfs mijn unicorn. Toen schrok ik wakker. Lenne was ook al wakker, ze had rode ogen. Ze had gehuild. Ik wou net vragen waarom, maar toen begon voldemort te praten. Hij zei: ron zoals je weet ben jij cupido, je mag een keer met de pijlen schieten. De volgende nacht ben je gewoon burger. Hier heb je een boog en twee pijlen. Deze pijlen schieten altijd raak dus wees zuinig succes. En de stem verdween weer. Op wie zal ik schieten? vroeg ik aan mezelf. Op harry en ginny zei lenne enthousiast. Oke is goed zei ik toen. Ik ging naar het raam, want het huis van harry was naast mij. Ik deed het raam open. Ik hield mijn boog gereed en ik schoot door het raam. Ik had geraakt. Ik snelde naar de andere kant van mijn huis want daar was het huis van ginny. Ik hield mijn boog nog een keer gereed en schoot de tweede pijl. Weer raak. Ik liep terug naar boven, want ik was plotseling ineens heel erg moe. Ik ging in bed liggen en viel in slaap.
Pov harry
Ik lag lekker te slapen toen ik ineens een pijl in mijn schouder kreeg. Ik schrok wakker. Ik trok de pijl uit mijn schouder en tot mijn verbazing deed dat geen pijn. Ik rende naar buiten om te kijken wie de pijl had geschoten. Ik zag niemand en ik wou weer naar binnen gaan, maar toen schreeuwde ginny: harry ben jij dat. Ja zei ik en ze rende naar me toe. Ze gaf me een knuffel en daarna kuste ze me. Eerst schrok ik een beetje maar daarna kuste ik haar terug. Toen hoorde ik de stem van voldemort. Hij zei: jullie zijn nu een stelletje, jullie moeten samen zien te overleven. Als de een dood gaat, gaat de ander ook dood van liefdrsverdriet. Ik ging weer naar binnen. Ik was zo moe dat ik op de bank in slaap viel
Pov ginny
Ik schrok wakker want er had iemand een pijl in mijn achterhoofd geschoten. Ik trok de pijl eruit en rende naar buiten om te kijken wie de pijl had geschoten. Toen ik buiten was dacht ik dat ik harry zag. Ik schreeuwde: harry ben jij dat? Ja zei harry toen. Ik rende naar hem toe en trok hem in een knuffel. Daarna kuste ik hem eerst schrok hij een beetje voelde ik, maar daarna kuste hij terug. Toen stoorde de stem van voldemort ons. Hij zei: jullie zijn nu een stelletje, jullie moeten samen zien te overleven. Als de een dood gaat, gaat de andere ook dood van liefdesverdriet. Ik nam afscheid van harry en ging naar mijn eigen huis. Ik meteen naar boven en viel al snel in slaap.
JE LEEST
Game On
Fanfictionharry potter is 20 jaar en zit voor het 8e jaar op zweinstein . hij vindt een mysterieus spel, waar geen einde aan lijkt te komen. komt dit ooit goed?