Pov james
Ik werd gewekt door de stem van voldemort. Ik ging naar de badkamer. Ik kleedde me om en ging naar beneden om te ontbijten. Zoals ik al verwachtte zei voldemort: over 5 minuten bij het burgemeesterhuis!! Ik propte snel een boterham in mijn mond en liep naar buiten. Niet veel later was iedereen er en gingen we naar binnen. Ik ging op mijn vaste plek zitten. Jullie mogen nu gaan overleggen. Hermelien zei: ik ben het stiekeme meisje en ik heb gezien dat korzel een weerwolf is. Nou dat is dan duidelijk zei ik. Korzel wil je je nog verdedigen? Zei Voldemort. Nee, dat heeft toch geen nut zei korzel. Oke stemmen in drie, twee, een stem. Zei Voldemort. Iedereen maar dan ook letterlijk iedereen wees naar korzel. Oke dat is duidelijk zei Voldemort. We liepen naar dezelfde plek als gister en korzel ging bij de fontein staan. Hermelien jij mag hem vermoorden. Maar eerst moet ie zeggen wat hij is. Zei voldemort. Ik ben een weerwolf zei korzel. Hermelien pakte de toverstok en ging voor korzel staan. Ze zei: Avada Kedavra. Er kwam een blauwe lichtflits uit de toverstok en ging recht op korzel af. Ik keek een moment niet en toen was hij weg. Nadat korzel dood was mochten we iets leuks gaan doen. Ik ging naar lilly we gingen op een bankje zitten en kletste wat.
JE LEEST
Game On
Fanfictionharry potter is 20 jaar en zit voor het 8e jaar op zweinstein . hij vindt een mysterieus spel, waar geen einde aan lijkt te komen. komt dit ooit goed?