Pov sneep
Korzel en draco waren vermoord. Ik stond bij de fontein. Eigenlijk was ik best wel blij want het zijn allebei vervelende kinderen. Maar aan de andere kant moest ik bijna huilen, want ze zitten tenslotte wel in mijn afdeling. Het werd donker dus ik ging naar mijn huis. Ik ging naar binnen en liep naar boven. Ik poetste mijn tanden en ging in bed liggen. Ik viel in slaap. Een uur later voelde ik een rare schok. Ik sliep rustig verder maar ik werd gestoord door de stem hij zei: opstaan!!!!!!! Ik stapte uit bed en kleedde me om. Ik liep naar beneden om te ontbijten. Toen dacht ik: ik heb eigenlijk geen honger. Ik liep naar buiten en ging bij de fontein zitten. Niet veel later kwam de rest er ook bij. Toen iedereen er was gingen we het burgemeesterhuis binnen. Ik ging zitten en voldemort begon te praten: er zijn deze nacht twee doden gevallen dat zijn hermelien en sneep. Ik schrok, want dat had ik niet verwacht. Voldemort ging verder: jullie mogen nu vertellen wat jullie ware identiteit is. Ik was het stiekeme meisje zei hermelien. En terwijl ze dat zei verwdeen ze. Ik ben de jager zei ik en ik neen harry mee in mijn graf. Ik verween en harry ook. Ik zag nog net dat ginny begon te huilen.
Pov kwast
Ginny begon te huilen nadat sneep en harry verdwenen. Ze zei: ik ben het stelletje met harry en toen verween zei ook. Voldemort zei: oke guys er zijn nog 5 mensen. Jullie mogen nu gaan overleggen en gaan stemmen. Ik vertrouw kwast niet. Zei lily. Hoezo niet zei ik terug. Nou gewoon niet zei ze. We praatte nog een beerje verder. Toen zei voldemort: oke we gaan stemmen drie, twee, een, stem. Iedereen wees naar. Dat is duidelijk zei voldemort. We gingen zoals gewoonlijk met z'n alle naar de fontein ik ging voor iedereen staan. Lily jij mag hem vermoorde zei voldemort. Lily ging voor me staan en pakte de toverstok. Ze zei: Avada Kedavra. Er kwam een roze lichtflits uit de toverstok recht op mij. Ik deed mijn ogen dicht en toen was ik dood.
JE LEEST
Game On
Fanfictionharry potter is 20 jaar en zit voor het 8e jaar op zweinstein . hij vindt een mysterieus spel, waar geen einde aan lijkt te komen. komt dit ooit goed?