-hoofdstuk 26- de eenzame weerwolf

13 0 4
                                    

Pov kwast

Korzel was vermoord en draco ook al. Ik stond er allen voor. Ik weet wel al wie ik ga vermoorde. Hermelien natuurlijk dacht ik. Want zeu had korzel verraden. Het werd donker en ik ging naar huis. Onderweg zag ik een flesje staan ik nam het mee en stapte mijn huis binnen. Ik ging aan tafel zitten en bestudeerde het flesje. Er stond iets op: als je dit op drinkt kan je twee mensen opeten. Ik dronk het op en viel meteen in slaap. Al snel werd ik wakker door een vreemd geluid. Het was een soort klok geluid. Ik keek om me heen tot dat voldemort zei: hehe eindelijk ben je wakker. Je mag dit keer twee mensen vermoorde want he hebt een drankje op zo te zien. Ik liep naar buiten nadat hij was uitgepraat. Ik liep regelrecht op het huis van hermelien af ik liep naar binnen en trok hermelien mee naar buiten en eette haar helemaal op toen liep ik naaf hef huis van harry ik zag dat het betoverd was, maar ik was sterker. Ik liep recht door de muur en stormde op harru af. Ook hem trok ik mee naar buiten. Ik ging op een bankje zitten en begon te eten. Toen ik klaar was gooide ik de lijken in de prullenbak. Ik rende terug naad mijn eigen huis en ging in bed liggen. Ik viel meteen in een diepe slaap.

Game OnWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu