Pov draco
De burgemeester was gekozen. Het was james geworden. De vader van harry potter. Ik heb echt een hekel aan die mensen dacht ik in mezelf. Toen zei de k*t stem: jullie hebben nu even vrijetijd!! Korzel, kwast en ik gingen op de stoep zitten voor mijn huis. We roddelde wat over hermelien en ron. Toen werd het donker. Ik ging naar mijn huis. Io merkte dat ik best wel moe was. Ik ging naar boven, poetste mijn tanden ging nog even naar het toilet en ging daarna snel in bed liggen. Ik viel in slaap en ik droomde over geld, heel veel geld. Toen kwam mijn vader hij pakte het geld af en hij wou me slaan, maar toen werd ik wakker. Ik ging rechtop zitten. Toen begon die stem weer te praten hij zei: ik ben Voldemort (voor als je het nog niet wist) jij bent een weerwolf samen met korzel en kwast zei horen mijn stem op dit moment ook. Jullie mogen zometeen overleggen wie jullie willen opeten als avondmaal. Dan mogen jullie diegene opeten. Diegene doet dan het spel niet meer mee. Dus kies verstandig. Het is de bedoeling dat jullie met z'n drieën winnen. Smakelijk. De stem stierf weg. Ik ging naar buiten en kwam korzel en kwast tegen. Wie zullen we opeten? Vroeg ik. We kunnen harry potter eten dit is je kans zei kwast. Oke dan doen we harry potter. We gingen naar zijn huis. Op drie zei ik. Ik telde tot drie en op drie sprongen we op zijn huis af, maar we werden alle drie teruggegooid door iets. Wie kunnen er nieg in zei korzel. Nee goh zei ik. Dan maar iemand anders zei kwast. Ron zei ik meteen. Iedereen stemde in. We gingen naar het huis van ron we rende naar binnen en aten hem op. We gingen met een gevulde buike terug naar ons eigen huis. Ik poetste mijn tanden en ging in bed liggen. Al snel viel ik slaap met een grote glimlach op mijn gezicht.
Pov hermelien
We zaten met zijn alle bij de fontein. We kletste wat en toen het donker werd ging iedereen naar zijn eigen huisje. Eenmaal binnen vroeg ik aan anoek: anoek wat kan ik morgen of vannacht verwachten? Dat mag ik helaas niet zeggen zei ze. Ik mag je alleen helpen bij de keuzes die je moet maken. Ik ging in bed liggen. Al snel viel ik in slaap. Na een half uurtje werd ik wakker van een hard geluid. Toen zei voldemort: hermelien niet schrikken, maar jij bent het stiekeme meisje. Jij mag spieken als de weerwolven aan de beurt zijn. Maar pas op als ze je zien dan ben je er geweest. De stem verdween weer. Ik ging bij het raam zitten en keek naar buiten. Ik zag draco, korzel en kwast op straat lopen. Dus dat zijn de weerwolven dacht ik bij mezelf. Ze gingen naar het huis van harry. Ik durfde niet te kijken. Paar minuten later keek ik weer. Nu waren ze bij het huis van ron. Ik dacht: dit hoef ik niet te zien. Ik ging weer in bed liggen en viel in slaap.
JE LEEST
Game On
Fanfictionharry potter is 20 jaar en zit voor het 8e jaar op zweinstein . hij vindt een mysterieus spel, waar geen einde aan lijkt te komen. komt dit ooit goed?