Pov Ron
Ik nam afscheid van hermelien en daarna ging ik opzoek naar mijn eigen huisje. Niet veel later had ik mijn huisje gevonden. Ik ging naar binnen. Net toen ik 1 seconden binnen was hoorde ik een keihard geschreeuw. Toen herinnerde ik me opeens dat poppetje dat hermelien me had gegeven ik pakte het poppetje uit mijn broekzak en het geschreeuw werd nog harder ik rende snel naar boven om mijn toverstok te halen. Toen ik boven was, was er iets op de vloer geschreven. Er stond: trek aan de haren. Ik rende vlug weer naar beneden want het geschreeuw werd steeds erger ik pakte het poppetje en trok aan der haren toen zette ik het poppetje op de grond. Ik kon mijn ogen niet geloven en ik stond met verbazing toe te kijken, want het poppetje was veranderd naar een mens. Hoi zei het mens/poppetje toen ik ben Lenne. Wie ben jij? I...ik ben Ron stamelde ik. Lenne sprong op tafel en vroeg: wat doe je eigenlijk in 'het' spel? Nou zei ik mijn vriend harry heeft 'het spel' gevonden in de kelder van zweinstein maar hoe kom jij hier vroeg ik. Nou ik heb dit spel eerder gespeeld en toen wonnen de weerwolfen dus zat ik vast. En de stem is van voldemort en toen heeft de stem heeft ons vervloekt en. Wacht zei ik wie is ons? Ons is danike en anoek en ik zei lenne toen. Oke en wie zijn danike en anoek vroeg ik toen. Danike en anoek zijn mijn vriendinnen en zij zaten ook vast in het spel en danike is op dit moment bij harry en anoek is bij hermelien. Oke zei ik toen laten we gaan slapen. wacht zei lenne ik moet je nog iets vertellen de ouders van harry zijn toch vermoord door voldemort? Ja zei ik toen. Nou dat is niet zo, lily en james zitten ook in het spel, voldemort wou hun juist helpen. Dit mag je absoluut niet aan harry vertellen dat moet danike doen. Zei lenne toen. Oke laten we nu wel gaan slapen of heb je nog iets te vertellen zei ik. Nee welterusten zei lenne. Ik ging boven ging in bed liggen en viel meteen in slaap.
JE LEEST
Game On
Fanfictionharry potter is 20 jaar en zit voor het 8e jaar op zweinstein . hij vindt een mysterieus spel, waar geen einde aan lijkt te komen. komt dit ooit goed?