Pov hermelien
Toen iedereen weg was legde ik mijn tas op tafel en ineens hoorde ik iemand gillen. Het kwam uit mijn tasje. Ik haalde mijn tasje overhoop totdat alles eruit was, toen zag ik dat poppetje liggen. Ik rende naar boven om mijn toverstok te halen en toen zag ik in de spiegel staan: vrijf over het neusje dan gebeurt er iets. Ik rende snel weer naar beneden, ik pakte het poppetje ik vreef over het neusje en zette het poppetje terug op tafel. Een seconde later was het poppetje een mens geworden. Ik stond met open mond toe te kijken. Toen zei het mens/poppetje: hey ik ben anoek en ik ben jou persoonlijke advies geveres. Wie ben jij? I..ik ben hermelien stamelde ik. Toen gaf ze me een hand en zei ze leuk je te ontmoeten. Maar wat doe je hier vroeg ik. Ik heb dit spel eerder gespeeld maar ik had niet gewonnen dus zat ik vast in het spel toen heeft die stem die jullie steeds horen mij en mijn vriendinnen vervloekt zei ze. Toen vroeg ik: van wie is die stem dan? Die stem is van voldemort. Ineens kwam er een vraag in me op dus ik stelde de vraag: maar een ding snap ik nog niet, wij moesten maar met 4 mensen spelen terwijl er stond minimaal 12? Toen zei ze: dat komt omdat er al mensen in het spel zitten die niet gewonnen hebben dan ga je dood en als iemand het spel weer gaat spelen dan doe je weer mee. En alleen de mensen die nog niet zijn dood geweest kunnen terug naar de echte wereld, maar die mogen dan iemand meenemen die dood was. Maar dat zie je morgen we moeten nu gaan slapen. Welterusten zei ik. Welterusten zei ze terug. Ik ging naar boven ik kleedde me om en ging in bed liggen. Al snel lag ik te slapen.
JE LEEST
Game On
Fanfictionharry potter is 20 jaar en zit voor het 8e jaar op zweinstein . hij vindt een mysterieus spel, waar geen einde aan lijkt te komen. komt dit ooit goed?