Pov hermelien
Ik viel weer in slaap. Ik droomde dit keer over van alles en nog wat. Van taart tot regenbogen. Ik was lekker aan slapen totdat Voldemort riep: opstaan!!!!! Ik schrok wakker. Anoek was ook al wakker. Ik liep naar de badkamer en kleedde me om. Daarna ging anoek naar de badkamer. Toen ik beneden kwam stond het ontbijt al klaar. Ik ging aan tafel zitten en even later kwam anoek er ook bij zitten. Na het eten ging ik terug naar de badkamer om mijn tanden te poetsten. Net toen ik de badkamer in stapte zei voldemort: over 5 minuten bij het burgemeesterhuis! Ik poetste snel mijn tanden en trok anoek mee naar buiten. Daar trof ik harry aan. Ik vroeg: harry waar is ron? Ik heb geen idee zei harry terug. Ik zag wel lenne staan ik liep naar haar toe en vroeg: lenne weet jij waar ron is, want jij woont bij hem. Nee sorry ik weet het echt niet. Vanochtend was hij ineens weg zei ze. Ik liep terug naar Harry. We liepen naar binnen en gingen zitten. Voldemort begon te praten en zei: jongens ik heb slecht en goed nieuws. Het slechte nieuws is dat er vanacht een dode is gevallen en dat is ron weasley. Ik begon te huilen en storte me in harry's armen. Maar er is ook goed nieuws zei voldemort. Aangezien lenne nog wel leeft kan zij verder spelen voor ron. Ron mag nog meedoen, maar dan als geest en als de burgers winnen word hij weer mens. Ik begon weer te huilen maar dit keer van blijdschap. Jullie mogen nu gaan overleggen en gaan stemmen wie jullie eruit willen hebben. Succes.
We begonnen te praten en te overleggen. Harry zei: ik vertrouw draco niet. En waarom niet zei draco terug. Nou zei harry jij hebt een hekel aan ron, hermelien en mij. En ron is dood nu. Wie zou hem anders doden. Iedereen vindt ron aardig behalve jij, korzel en kwast. Daar heeft ie een punt zei ik. Oke zei Voldemort er is overlegd dus we gaan stemmen in drie, twee, een stem. Ik wees naar draco. Voldemort ging tellen. De meeste mensen hebben gestemd op draco, dus draco gaat dood. Zei voldemort. We liepen met z'n alle naar buiten. We liepen verder naar de fontein. Ik kon mijn ogen niet geloven wat ik zag.
JE LEEST
Game On
Fanfictionharry potter is 20 jaar en zit voor het 8e jaar op zweinstein . hij vindt een mysterieus spel, waar geen einde aan lijkt te komen. komt dit ooit goed?