-hoofdstuk 3- het spel

45 0 0
                                    

Pov harry

Hermelien, ron ik moet jullie spreken nu meteen zei ik toen ik de leerlingen kamer in kwam en hun zag zitten. Nee ik eerst zei hermelien. Oke zei ik toen.
Hermelien vroeg: 'waarom ging je zo snel weg bij de drie bezemstelen?' Ooh ik moest nog iets doen bij professor anderling. Mag ik nu mijn verhaal doen? oke zegt ze dan. Oke, hier komt het zeg ik dan. Ze zaten in spanning te wachten en dan zeg ik het. Ik heb een spel gevonden. Ron en hermelien barstte in lachen uit, maar ik bleef bloedserieus. Ik maak geen grapje zei ik. Willen jullie het anders zien? Hermelien en Ron knikte hevig. Ik liet ze het spel zien en ze konden hun ogen ook niet geloven. Zullen we het spel spelen? Vroeg ik. Ron maakte het spel open en keek me aan met een pruillip. Wat is er vroeg ik toen. Het moet met minimaal 12 spelers. Laat eens zien. Ron liet me het spel zien. Toen barstte ik in lachen uit. Er zitten al 8 mensen in ron, we hoeven nog maar één iemand te vragen. Ron dacht na zullen we ginny vragen? zei hij toen. Oke zei ik. Let's go. Een kwartiertje later hadden we ginny eindelijk gevonden. We stonden met zijn alle om het bord heen. Ik gooide de dobbelstenen en het bord zoog ons zowat op. Ik riep help!!!
Maar we waren al weg. Ik werd duizelig en alles werd zwart voor mijn ogen.

Game OnWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu