I told you, I will deal it with you.

5.4K 215 5
                                    

Rty se znovu dotknul těch mých, ale tentokrát polibek prohloubil okamžitě. Jazykem prohledával každý kousek mých úst, až konečně našel, co hledal. Naše jazyky se pustily do vášnivého tance. Tlačily na sebe, kroužily kolem sebe a zase tlačily, jak chtěl jeden druhému ukázat, kdo tempo povede.

Hudba nepřestávala hrát a stávala se čím dál tím hlasitější. Alkohol z předešlých panáků čisté vodky, přebral kontrolu nad mými smysly i chováním. Z hlavy mi vyhnal všechny starosti i špatné vzpomínky a nechal tam jen ty dobré a veselé.

Zády jsem se stále opírala o chladnou zeď a rukama mu jezdila v hebkých vlasech. On mě pravou rukou přidržoval za bok a levou cestoval po vnitřní straně mého stehna.

Znovu jsme se od sebe odtrhli ve snaze popadnout dech. Dívali jsme se jeden na druhého. Zelenkavé oči mu zářily a rty se nepřestával zhluboka nadechovat vzduchu.

"Jak se vlastně jmenuješ?" Zašeptal mi do ucha chraplavým hlasem, když konečně popadl dech.

"Jména nejsou potřeba." Odpověděla jsem mu a pousmála se.

Pravou rukou se opřel o zeď kousek od mé hlavy a dál mě jemně hladil po stehně. Rukou mi vyhrnoval spodek šatů výš a výš, dokud se nezastavil u lemu mých kalhotek, za které úmyslně zavadil.

Pohledem vyhledal ten můj. Chtěl můj souhlas před tím, než bude pokračovat.

Nebála jsem se toho, co by udělal, kdybych souhlasila, proto jsem na tuhle oslavu přišla. Chci mít svoje poprvé už za sebou a je mi jedno, jestli začneme předehrou nebo ji vynecháme.

Svůj pohled jsem zaměřila na jeho tázavý výraz a naznačila mu, ať pokračuje. Přestože okolo nás je plno lidí, jsem si jistá, že si nás v tom šeru nikdo nevšimne.

Rukou se mi vkradl do kalhotek a prstem začal jemně kroužit na nejcitlivějším místě. Dráždil ho a své pohyby ještě více zintenzivňoval.

Z úst mi unikl první sten. Nečekala jsem, že to bude až tak příjemné. "Poprvé za moc nestojí." Tak mi to vždycky říkala Elizabeth, ale to co jsem teď prožívala, byl pravý opak.

Pomalu mě opouštěla síla v nohách a nepatrně jsem se chvěla. Zrychleně jsem se nadechovala i vydechovala, jak se další steny draly na povrch. Byly k nezastavení. Každý sval v mém těle se napnul pokaždé, když jím projel impulz z mého podbřišku. Podlamovalo mi to kolena.

Svým teplým tělem mě natlačil na zeď ještě víc a vnikl do mě prvním prstem. Pronikavě jsem zasténala a nepřestávala se chvět. Kroužil s ním a pohyboval hlouběji. Nutilo mě to nevnímat nic kromě jeho doteků a impulzů, které byly stále intenzivnější.

Volnou rukou mě podepřel, protože jsem už nezvládala stát pevně na nohách a hlavu sklonil blíž k té mé. Hravě mi skousl lalůček a vydechl mi na krk.

"Jsi tak vlhká a to jsem ještě ani nezačal." Pošeptal těsně u mého ucha a vnikl do mě druhým prstem.

Snažila jsem se trochu ztišit sten, který způsobilo jeho neohlášené vniknutí, ale nevyšlo to, a tak jsem mu z plných plic zavzdychala do ucha a dál se pohybovala do rytmu pohybu jeho prstů. Chtěla jsem víc. Vzbuzoval ve mně doposud neznámý pocit. Vzrušení.

Rty se dotknul mého krku a začal si na něm tvořit cestičku polibky. Každé místo, které políbil, hřálo a nepřestával na něm být cítit jeho dotyk.

Ztrácela jsem nad tím kontrolu. Jeho tempo bylo čím dál tím víc rychlejší a dráždivější. Prsty zajížděl víc a víc hlouběji a palcem jemně dráždil mé nejcitlivější místo.

SiblingsKde žijí příběhy. Začni objevovat