Rozmýšľali ste niekedy nad nadprirodzenými bytosťami?Ja nie teda, ak sa mám priznať keď som videla Twilight priala som si aby existovali upíri a aby som mohla byť ako Bella. Zamilovala som sa do upírov a časť môjho tela chcela byť ako oni no druhá časť sa akoby bála. Popravde bála sa tých zlých upírov ,ktorí by ublížili mne teda tým dobrým.
Ak by som naozaj bola upírka.No tomu som po čase prestala veriť. Povedala som si veď tomu veria iba malé deti ,ktoré ešte ani nevedia ako funguje svet. Tak teraz vám poviem niečo o mne aby ste sa aspoň niečo dozvedeli o šialenom človeku ,ktorý je ponorení do sveta nadprirodzených bytostí hlavne upírov.
Volám sa Aurora. Aurora Clarke. Mám 19 rokov a bývam v Londýne. Áno to meno je ako pre nejakú vílu teda aspoň mne to tak pripadá no som spokojná zo svojím menom keďže mi ho dala moja mama ,ktorú som mala veľmi rada a aj mám. Môj otec od nás odišiel keď som bola malá mohla som mať asi iba 4-5 rokov. Od vtedy sa mama hrozne zmenila.
Začala fajčiť čo bolo na ňu nezvyčajné keďže nikdy predtým nefajčila a ak aj niekto v jej prítomnosti fajčil bolo jej to nepríjemne.
Začala piť. Ak som si myslela ,že fajčenie je zlé to som ešte nevedela čo bude znamenať pitie. Každý večer odchádzala z domu a nad ránom sa vraciala opitá. A čo bolo najhoršie?
Začala ma biť. No to až od tých 15 rokov. Moja mama ,ktorá bola ako anjel a ani muche by neublížila no stalo sa. Stále keď sa vrátila domov vtrhla do mojej izby a začala po mne hulákať a fackať ma. Viete ona ma obviňovala ,že kvôli mne odišiel od nás otec. Čo nieje pravda prečo by to robil? To sa už asi nikdy nedozviem keďže sa ho snažím nájsť no márne. Prejdime späť k mame.
Ak sa pýtate prečo neodídem veď mám už 19 no nieje to také jednoduché. Mama nechodí do roboty a tak všetko zostáva na mne mám dve práce a snažím sa splácať všetky šeky,úvery,potraviny a proste všetky veci v našej domácnosti a aby toho nebolo málo tak moja mama ešte pýta odo mňa peniaze na cigarety a alkohol.
No neviem ako dlho to ešte utiahnem.Rada čítam knihy o nadprirodzených bytostiach a poviem vám niekedy naozaj veľmi chcem aby existovali.
No predsa nadprirodzené byťosti neexistujú.
Alebo sa mýlim?Tak toto je môj už tretí príbeh 😱neverím ako rýchlo to zbehlo. Keďže môj prvý príbeh môj o ničom tak isto aj druhý na ktorom som sa snažila upraviť chyby ,ktoré som robila na prvom no dúfam ,že tretí sa Vám bude páčiť veď ako sa hovorí do tretice všetko dobré. Takže budem rada za vaše hlasy a komentáre. Píšte názory 🔥🔥🔥🔥🔥
Milujem vás!!💖💖💖🌹🔥
YOU ARE READING
pán O'neill
VampireTento príbeh je o mladej Aurore ,ktorá stratí prácu a bude si musieť nájsť novú. Na tom by ani nebolo nič čudné, no kto bude jej nový šéf ? Ako bude reagovať na jeho temné tajomnstvo? Začni čítať a uži si ho 🔥