Za tie dve hodiny som sa okúpala,namaľovala a teraz stojím pred skriňou a rozmýšľam čo si oblečiem. Nakoniec som zvolila horčicový overál na ramienka so širokými nohavicami a k tomu som si obula čierne lodičky a zvolila som čiernu kabelku. Vlasy som si natočila s kulmou, ktorá tu už bola a poviem vám tá kulma je super. Keď som započula klopanie na dvere izby vedela som, že už prišiel Brian, takže som rýchlo šupla do kabelky rúž, ktorý som mala na ústach, voňavku, ktorú som mala na sebe žuvačky,peňaženku,mobil a kartu od izby.Otvorila som dvere a tam stál v celej svojej kráse Brian. Ach čo to trepnem je to môj šéf. Musím sa spamätať. Usmiala som sa naňho a on mi úsmev opätoval. Mal na sebe oblek. Oblek? Veď je tu také teplo nebude mu teplo? Och no nechám to radšej tak.
Odstúpil aby som mohla výjsť z izby a potom sme spolu išli až na recepciu. Brian povedal, že nech mu zavolajú jeho šoféra. Recepčná iba flirtovne prikývla. Neviem prečo no vadilo mi to. Keď sa pozrela na mňa len rýchlo odvrátila zrak na Briana.
,, Auto už príde za chvíľu aj s vaším šoférom pán O'neill. Ak by ste sa večer nudili môžte mi zavolať." povedala mu a podala mu papierik s jej telefónnym číslom. Čo to má znamenať? Prečo s ním flirtuje. Och. Asi žiarlim. Nie Aurora nemôžeš žiarliť.
,, Nudiť sa nebudem." povedal jej a vrátil jej papierik, ktorý mu dala. Žmurkol na ňu a pobozkal ma do vlasov.
Chytil ma za ruku a spolu ruka v ruka, a ja v šoku sme vyšli von. Ešte stále držal moju ruku a keď som sa pozrela na recepciu na ňu hneď som vedela prečo. No prečo ju nechcel? Prišlo naše auto a Brian mi otvoril dvere. Slabo som poďakovala a usmiala sa. Obišiel auto a nasadol aj on.
,, Och bože nenávidím také vtierky. Kebyže si moja žena to aj vtedy urobí. Och bože chudera jedna." povedal a ja som sa musela zasmiať.
,, Chcela ťa." povedala som mu,žmurkla naňho a ešte viac som sa smiala.
,, Možno, no viac chcela moje peniaze." povedal a už sa zasmial aj on.
On sa smeje? Urobil to niekedy? Pretože mám taký pocit, že toto je prvý krát teda aspoň pri mne. Na moment som sa prestala smiať, no hneď ako som si to uvedomila som sa začala naspäť smiať. Po našom dalo by sa povedať 5 minútovom smiechu nastalo ticho.
,, Nemusel si ju odmietnuť." povedala som s jemným úsmevom.
,, Kebyže nechcela moje peniaze tak ju neodmietnem." povedal mi a tentokrát žmurkol na mňa on.
Celú cestu sme už boli ticho a ja som sa nevedela dočkať nato kedy tam už budeme.
Auto zastavilo a šofér otvoril dvere najprv mne a potom Brianovi. Zdá sa, že mu to nevadilo, keď jemu otvoril dvere až po mne. Čo ma prekvapilo no príjemne. Poviem vám nebolo tu málo ľudí práve naopak. Brian ma chytil za ruku a ja som len nadvihla obočie, pretože som to od neho naozaj nečakala.
,, Aby si sa mi nestratila." povedal dôvod prečo ma chytil za ruku. Aj keď ma vôbec nemusel chytiť za ruku a ja by som chodila,stála vedľa neho.
,, Začne to už o 2 minúty." pošepkal blízko môjho ucha a ja slm len prikývla.
Tak ako povedal aj bolo. Boli sme hneď pri zábradlí a poviem vám nič v živote som nevidela krajšie. Fotila som to kamerovala a viete čo ma prekvapilo? Že si so mňou pri tom chcel urobiť selfi Brian. Len sa prikývla a usmiala sa na jeho mobil.
,, Brian?" spýtala som sa ho z nádej čo to čo sa ho spýtam bude súhlasiť.
,, Áno?" povedal a svoj pohľad teraz venoval iba mne.
,, Neurobil by si mi fotku prosím?" spýtala som sa ho a poviem vám nečakala som takú reakciu.
On sa začal smiať. Nechápala som prečo sa smeje tak som sa zamračila a on si všimol môj zamračený pohľad.
,, Vieš čo áno urobím ti fotku." povedal mi a zasmial sa spolu s ním aj ja, a netuším ako, no už to stihol vyfotiť nie na môj mobil ale na jeho tak som mu podala svoj.
Vyfotil ma a ja som mu poďakovala. Fontána skončila a ani neviem ako dlho sme tu boli. Každopádne bolo to úžasne. Brian sa začína správať inak než ako arogantný,povýšenecký šéf. Je ako keby odviazanejší,milý čo som ho také ešte nevidela a to všetko na tejto služobnej ceste. Keďže je už večer zostávajú nám už iba 2 dni. Je mi to aj trochu ľúto, keďže sa budem musieť vrátiť späť k mojej matke. No trochu mi aj chýba ale keď si spomeniem nato, ako sa ku mne správa hneď ma to prejde.
Kráčali sme ruka v ruke k autu veď som pocítili niečie ruky na mojom páse a následne, ako ma berie k sebe a dáva svoju ruku na moje ústa. Snažila som sa ho od seba dostať no nešlo to. Pustila som ruku, ktorou ma držal Brian a on sa obzrel. Nieaky iný chlap ma držal a priložil mi zbraň k hlave.
,, Nemal si to robiť Brian." povedal hrubým hlasom a ja som nevedela čo to má znamenať.
,, Hej noták pusť ju s ňou to nemá nič spoločné." povedal Brian, no ten chlap sa iba zasmial.
,, Čo sa tak zaujímaš o ňu môžem mať každú jednú. Môžem mať stále jednu na noc, novú asistentku vlastne pričom ti to asistuje?" povedal a zasmial sa tak toto už nie ja niesom žiadna štetka.
,, Počkaj počkaj." povedal znovu než by stihol Brian niečo povedať.
,, Chceš ju však? Tak ako si chcel Gigi ibaže tá chuderka zomrela. Och...to mi je tak ľúto. Teraz si sa akože pomstil, no ja tiež pomstím smrť môjho brata." povedal a na začiatku sa smial no potom jeho hlas zvážnel.
Nechápem o čom to hovorí aká Gigi a čo ma Brian spoločne zo smrťou jeho brata. Och bože.
,, Neber Gigi do úst. Zabil ju tvoj brat!! A to s tvojím bratom bola nehoda. Aj keď som ho chcel zabiť no Gigi by to tak nechcela,nechcela aby som bol naďalej monštrum a zabíjal. Aspoň konečne zomrel bastard jeden a vlastne úplnou náhodou som ho zabil. Nemá skákať ľuďom do cesty." povedal...och nie už mi to všetko dochádza tá nehoda pred 3 dňami.
On ho naozaj zabil nebol to iba sen. On bol monštrum a zabíjal? Ja ho vlastne vôbec nepoznám. Som úplne vystrašená,unavená,nahnevaná. Všetky tieto pocity teraz prevládajú vo mne a ja netuším čo mám robiť. Najradšej by som išla domov aj keď viem, že by som určite dostala buť facku alebo bitku, no poviem vám asi by to tak bolo lepšie.
Bolo by lepšie keby som Briana vôbec nepoznala. Začínala som ho mať naozaj rada no po týchto veciach, ktoré som sa teraz dozvedela o ňom...najradšej by som nikdy nevstúpila do spoločnosti O'neill a nikdy nespoznala Briana O'neilla.
Ahojte!!💙💙
viem, že asi veľmi nieste spokojný z dnešnou časťou, no pri tejto časti som mala až tri rôzne nápady ako by to mohlo byť a z tých troch vyhral tento takže dúfam, že sa vám to aspoň trochu páči a tentokrát už naozaj ďalšia časť bude dlhšia:DD
💙💙💙❤️🙈💣
VOUS LISEZ
pán O'neill
VampireTento príbeh je o mladej Aurore ,ktorá stratí prácu a bude si musieť nájsť novú. Na tom by ani nebolo nič čudné, no kto bude jej nový šéf ? Ako bude reagovať na jeho temné tajomnstvo? Začni čítať a uži si ho 🔥