🔥4🔥

1.2K 48 2
                                    







Môj otravný budík, už zase zvonil a keďže som ten odporný zvuk, ktorý počujem každé ráno, nechcela počuť rýchlo som ho vypla, a ešte viac sa zahrabala do perín. Moje holé dlhé nohy sa jemne dotkli ľadovej podlahy a mne v tej chvíli nabehli zimomriavky .

Rýchlo som si obula papuče a ponaťahovala som sa . Keď som sa konečne postavila z mojej peknej, pohodlnej postele moje prvé kroky nasledovali do kúpeľne. Ako vždy aj dnes som urobila rannú hygienu a jemne sa namaľovala. Vlasy som si dala hore do copu a prešla som do izby.
Obliekla som si niečo vhodné do mojej novej roboty. To bola biela,jemná blúzka a čierna dlhšia sukňa . Ako tak spokojná s mojím outfitom som si zobrala kabelku a vyšla z izby . V chodbe som si ešte rýchlo obula čierne lodičky a vyrazila na cestu do O'neill firmy .

Po príchode do firmy som sa pozdravila tej recepčnej, ktorej meno ešte stále neviem, no ani mi ho netreba . Nastúpila som do výťahu a zviezla sa na najvyššie poschodie v tejto budove. Vystresovane som kráčala do kancelárie môjho šéfa s obavami o dnešnom dni. Jemne som zaklopala a vošla. Pán O'neill sedel za svojím veľkým stolom a niečo prezeral, no keď zaregistroval v miestnosti aj niekoho iného, hneď mu svoj zrak padol na mňa .

,, Si tu presne načas ."

,, Áno som pane ." nevedela som čo mu mám nato povedať.

,, Tvoja pracovná doba začína. Poviem Chimene nech ti ukáže čo a ako. Kanceláriu máš vedľa mňa.
Môžeš odísť ." povedal mi a ja som urobila tak ako mi aj povedal . Vyšla som z jeho kancelárie a namierila si to do vedľajšej miestnosti kde mala byť moja kancelárie .

Vošla som a musím vám povedať tá kancelária bola obrovská. Nebola taká veľká ako pána O'neilla, no aj tak bola obrovská. Posadila som sa za stôl a prezrela si moju modernú kanceláriu do každého detailu. Za malú chvíľku do mojej kancelárie vošla asi tá Chimena.

,, Ahoj ja som Chimena a pomôžem ti tu sa zorientovať ." povedala mi a pristúpila ku mne. Ja som sa postavila a tiež pristúpila k nej. Zobrala ma do objatie a keďže som to nečakala, tak až po malej chvíľke som jej objatie opätovala.

,, Ahoj ja som..." nestihla som ani dopovedať a hneď mi skočila do reči.

,, Ja viem kto si, už ťa všetci poznajú teda nie osobne, no vedia o tebe. " povedala mi a zasiala sa.

,, Aurora Clarke. " dopovedala po chvíľke smiechu a ja som sa zasmiala spolu s ňou.

,, No poď všetko ti poukazujem a vysvetlím. " povedala mi a ja som len prikývla.

Vybrali sme sa z mojej kancelárie.
Chimena mi všetko poukazovala a vysvetlila. Je sympatická,milá a myslím si, že sme si sadli. Myslela som si, že to bude jedna s tých ako bola tá na recepcii, no mýlila som sa. Dokonca sme sa dohodli, že si niekam niekedy pôjdeme sadnúť.

Po celom tom ukazovaní čo a ako sa robí v tejto firme som konečne prišla do svojej kancelárie a sadla si za stôl.
Do kedy tu mám byť? Ako to hovoril pán O'neill do 18:00? Asi áno. No dnes večer musím aj matke doniesť 1000$ a netuším ako ich zoženiem. Ako jej len tie peniaze dám? Založila som si hlavu do dlaní a premýšľala nad tým dokým nezazvonil mobil.

,, Dobrý deň spoločnosť O'neill, ako vám môžem pomôcť?" Zopakovala som jednu a tú istú vetu za dnešný deň zatiaľ už asi 10 krát.

Už je čas na obed! Neuveríte ako sa neviem dočkať som už hladná ako vlk.
Išla som zaklopať pánovi O'neillovi či niečo nepotrebuje. Zoklopala som na jeho dvere a otvorila ,no to som asi ani nemala robiť. Pán O'neill bozkával na svojom pracovnom stole Kimberly tú recepčnú. Okamžite som za sebou zatvorila dvere a ospravedlnila som sa.

pán O'neill Where stories live. Discover now