🔥3🔥

1.2K 49 3
                                    







Moje dnešné prebudenie bôl môj budík . Postavila som sa ponaťahovala som sa a nasmerovala som do kúpeľne.

Dala som si kúpeľ ,keďže som mala čas. Popravde ,keď som bola v tej vani už asi 30 minút bolo mi úžasne aj všetky tie modriny som necítila. Vyšla som, osušila som sa a pozerala som sa na seba do zrkadla . Musím uznať po tomto kúpeli aj vyzerám lepšie ,no nie najlepšie. Vyfenovala som si vlasy a presunula som sa len v uteráku do mojej izby .

Vybrala som si čisté spodné prádlo ,ktoré som si aj hneď obliekla a potom som hľadala niečo slušne teda elegantnejšie na seba keďže spoločnosť O'neill je dosť luxusná,elegantná a moderná spoločnosť síce som nebola ešte vo vnútri no počula som ako o tom rozprávajú ešte ,keď som pracovala v cukrárstve . Našla som čiernu obtiahnutú sukňu nad kolená ,keďže dlhšiu ani nemám teda ja ani neviem .
Na vrch som si dala bielu blúzku a na to čierne sako ,ešte som sa išla rýchlo nalíčiť keďže som nad oblečeným strávila viac času ako som plánovala .
Vlasy som si nechala voľne padať na plecia.

Z izby som si ešte zobrala čiernu listovú kabulku a čierne lodičky . Pozrela som sa na svoj výsledný outfit a nebolo to zlé . Do kabelky som si dala mobil,rúž a parfém ,ktorého pár kvapiek ešte doľahlo na môj krk a zápästie . Prešla som do predsiene a rýchlo som zobrala kľúče a vyšla z domu . Zamkla som a kľúče dala do kabelky ,potom som už vyrazila do spoločnosti O'neill .

Keď som tam dorazila neverila som vlastným očiam bolo to obrovské a vysoké . Poviem vám bolo to ešte krajšie ako som si myslela . Ľudia na mňa museli pozerať ako na blázna ,keď som stála pred touto veľkou budovou a ani sa nehla ,no musím tam vojsť ináč zmeškám . Vošla som a vo vnútri to bolo ešte krajšie ako z vonku a to už je čo povedať. Podišla som ku recepčnej bola to silikónová bábika .

,, Želáte si ?" spýtala sa ma a hnusne sa na mňa pozrela až ma zamrazilo .

,, Chcela by som sa spýtať kde má byť ten pohovor na nové miesta?" spýtala som sa jej a usmiala som sa na ňu aby si nemyslela ,že nie som vychovaná tak ako ona .

,, Meno?" spýtala sa ma a ja som jej hneď povedala svoje meno a priezvisko.

,, Poďte zamňou ." povedala a tak som aj urobila ,nasledovala som jej kroky až ku výťahu . Nastúpili sme doň a ona stlačila na najvyššie poschodie .

Výťah zastavil a my sme vystúpili. Celý čas som ju nasledovala . Keď zrazu zastavila a otočila sa na mňa . Zaklopala a keď sa ozvalo ďalej otvorila . Naznačila mi ,že mám vojsť prvá tak som aj tak urobila . Hneď som svoj pohľad premiestnila na výhľad ,ktorý bol úžasný . Vysoké okná a chrbtom mne otočená osoba .

,, Môžeš odísť Kimberly ." povedal jeho mrazujúcim, dominantným hlasov . Potom som len počula zavretie dverí a ani som sa neobzrela môj pohľad stále spočíval na osobe predomnou .

,, Sadnite si slečna Clarke ." povedal prísnym hlasom . Tak radšej som tak aj urobila ,veď predsa som túto prácu potrebovala .

Sadla som si do kresla preď veľkým mahagónovým stolom a svoj zrak som aj tak nespustila z neho . Otočil sa a niekoľko pramienkov jeho hnedých vlasov mu padalo do smaragdových očí ,ktoré boli hlboké ako nieaky oceán v ktorom sa utápate .

Mal na sebe oblek ,ktorý vyzeral naozaj elegantne a luxusne. Teda všetko čo mal na sebe vyzeralo a pôsobilo dosť elegantne a luxusne . Bol naozaj neskutočne pekný a sexy ,no nato tu niesom aby som po ňom pokukovala . Sadol si za svoju stoličku a svoj smaragdový zrak premiestnil na mňa .

,, Na aké miesto sa uchádzate?" spýtal sa ma a ja som sa len hrala s mojími prstami v mojom lone. No super ,nad tým som nepremýšľala.

,, Hmm...no ja...mne je to jedno len prosím vezmite ma ." povedala som mu a môj hlas sa na konci trochu zachvel.

pán O'neill Where stories live. Discover now