Ξύπνησα το πρωί και μου πήρε λιγη ώρα να συνειδητοποιήσω που ακριβώς βρισκόμουν.
Συγγνώμη... Αυτό ηταν το σπίτι του ΆΛΕΞ???
Αυτό ήταν. Θα ζητήσω από τη μαμα να με τρέξει σε κανένα ψυχολόγο. Η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο.
Έκανα να σηκωθώ από το κρεβάτι στο οποίο κοιμόμουν αλλα με εμπόδισε ένα γυμνασμενο χέρι που ήταν τυλιγμένο γύρω μου και παγιδευε το σώμα μου κάτω από τα σκεπάσματα.
ΟΧ!ΚΑΝΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΊΝΑΙ ΑΥΤΌΣ ΆΓΙΕ ΜΟΥ ΧΑΡΆΛΑΜΠΕ!!
Γυρησα το κεφάλι μου και...
..........
..........
..........
...........
............
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!! ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟΟΟΟΟΟΟ!!!
Για να πάθεις εγκεφαλικό πρέπει να έχεις εγκέφαλο μωρή παρδαλω!
Δεν είναι ώρα για αστεία!!!
Ποιος αστειευτηκε??
Ιιιι σκάσε!
Α-αυτός η-ήταν ο-ο Α-α-Άλεξ ή ει-είχα α-αρχίσει ν-να δ-διασχίζω τ-τη ζ-ζώνη τ-του λ-λυκόφωτος?
Μπα. Η τελειότητα του τον πρόδωσε.
Τα υπέροχα μαλλάκια του ήταν ανακατεμένα, τα μάτια του ήταν κλειστά και κοιμοταν, όντας πιο γαλήνιος από ποτε. Ήταν ξαπλωμένος μπρούμυτα και η πλάτη του πήγαινε αργά πάνω κάτω από τις βαθειές και σταθερες ανάσες του. Το σκούρο μπλε πουκάμισο του ήταν τσαλακωμένο πάνω του αλλά αυτό δεν τον εμπόδιζε από το να είναι ότι πιο όμορφο έχουν δει τα ματάκια μου μέχρι τώρα.
Βασικά οχι! Πφφφ.... Δεν είναι δα και τόσο φοβερό... Τι δηλαδή?! Επειδή ξύπνησα δίπλα στο άτομο που είμαι ερωτευμένη?? Σιγά το πράγ- ΨΈΜΑΤΑ!!!
Σηκώθηκα γρήγορα για να μαζέψω τα πράγματα μου και να τη κοπανισω απο εκεί πριν ξυπνήσω, αλλά ναιπ, ολο το σχέδιο πήγε στράφι αφου παραπατησα τα πρώτα δύο δευτερόλεπτα.
Φίλε το κεφάλι μου ΠΟΝΟΎΣΕ. Όχι αστεία...
Στηρίχτηκα στο κομοδίνο από δίπλα και έκλεισα τα μάτια μου για μερικά δευτερα για να προσανατολιστω.
Ξαφνικά όλες οι αναμνήσεις από τη χθεσινή βραδιά αρχισαν να βομβαρδίζουν το μυαλό μου. Εγώ και τα κορίτσια να διαβαζουμε, να πηγαίνουμε στο κλαμπ, να μένω μόνη, να πίνω πενήντα ποτήρια βότκα, να χορεύω με έναν μεθυσμένο Άλεξ, και τέλος... να με φιλάει και να τον φιλαω σαν να μην υπαρχει αύριο..
YOU ARE READING
Κλείσε τα μάτια σου
Teen FictionΘα μπεις?" Των ρωτάω με μια σχετική ανυπομονησία. Τον βλέπω να πλησιάζει και απο μεσα μου λέω"ΓΙΟΥΠΙΙΙΙΙΙΙ" Βλέπω το σώμα του να βυθίζεται στο σκοτεινό νερό και σε λίγα λεπτά βρισκόμαστε σε απόσταση μικρότερη των δέκα εκατοστών. Για να σταματήσω αυτ...