Κεφάλαιο 38

70 7 1
                                    

Φτάσαμε στο σπίτι του μετά απο μια μικρή βόλτα με τη μηχανή και ενώ εκείνος εκλεινε την εξώπορτα πίσω μας, εγω άφησα βιαστικά τα κλειδιά και το κινητό μου στο τραπέζι.


Γύρισα προς το μέρος του, τύλιξα τα χέρια μου γυρω απο το λαιμό του και έφερα τα χείλη μου στα τελεια δικά του. Τα χέρια του αμέσως κλείδωσαν στη μεση μου και αργότερα με σηκωσε στην αγκαλιά του και τύλιξε τα πόδια μου γυρω απο τη μεση του. Δεν θα τον χορτασω ποτέ αυτόν τον άνθρωπο.



Η γλωσσα του πέρασε από το κάτω χειλος μου και ένιωσα ντροπιασμενη όταν ένα βογκητο δραπέτευσε από τα χείλη μου. Εκείνος χαμογέλασε αμυδρά ενάντια στα χείλη μου μα δεν πρόλαβε να κάνει κατι αφου πιεσα πιο έντονα τα χείλη του με τα δικά μου θέλοντας να δώσω περισσότερο βάθος στο φιλι μας.



Το κράτημα του έσφιξε στα μπούτια μου και ένιωσα τη πλάτη μου να ακουμπάει σε ένα τοίχο. Λατρευα το γεγονος ότι το πάθος μας εμενε αστείρευτο οσος καιρός και αν περνούσε. Με λυτρωνε να ξέρω το ποσο με θέλει γιατί τα συναισθήματα ήταν αμοιβαία.



Καθώς ξάπλωσα στο κρεβάτι της κρεβατοκάμαρας -στην οποία δεν θυμομουν καν ποτέ φτάσαμε- με τον Άλεξ από πανω μου, τα δάχτυλα μου γραπωνουν το ύφασμα της μπλουζας του και την τραβάνε προς τα πάνω.




Μετά απο αυτό απλά τον ένιωσα να έρχεται και πάλι κοντά μου και τα χείλη του ήρθαν σε επαφή με το δέρμα του λαιμού μου. Έκλεισα τα μάτια μου μαγεμένη και τεντωσα το λαιμό μου ενάντια στα χείλη του καθως τον ένιωσα να με αγγιζει έντονα παντού λες και ήταν η πρώτη ή η τελευταια φορά.




Μέσα σε δευτερόλεπτα ήμουν με τα εσώρουχα και εκείνος με αγγιζε λες και ήμουν από βελούδο. Το λάτρευα όταν το έκανε αυτό. Και το φιλί μας δεν ήταν απλά ενα φιλί για ευχαρίστηση. Ηταν κάτι αλλο. Κάτι πιο έντονο. Κατι πιο αληθινό. Έριξε το κεφάλι του στα μαλλιά μου και χαμογέλασε ενάντια στο λαιμό μου μυριζοντας σαν τρελός το άρωμα μου. Έκλεισα αυτόματα τα μάτια μου. Ακόμα και το για πάντα φαινόταν τόσο λίγο μπροστα σε αυτό.

Αλεξ'ς pov

Τα χέρια μου δεν μπορούσαν να ξεκολλήσουν από τους μηρούς της και ενιωθα την ανάσα της βαριά στο ώμο μου. Άρχισα να δημιουργω τα σημάδια μου στον λαιμό της και τα νύχια της πίεσαν ελαφρώς τους ώμους μου ενώ άφηνε μικρούς αναστεναγμους.

Το ήθελε και το ενιωθα. Αλλά δεν γινοταν. Ειδικά τώρα. Πρέπει να βρω ενα τρόπο να της τα εξηγήσω ολα χωρίς να με παρατήσει. Γαμωτο πως τα έχω κάνει έτσι?


Κλείσε τα μάτια σου Where stories live. Discover now