Κεφάλαιο 28

95 15 45
                                    

Αλοχα! Τι κάνετε βρε? Πόσο σας έλειψα από το ένα μέχρι το δέκα?😏

Βάλτε αν θέλετε και το τραγουδι να παιζει! ❤❤❤❤

All the love, enjoy😍😍

"Δεν το πιστεύω! Α ρε Άλεξ!!" Ειπα καθως κοιτουσα τον εαυτό μου στον καθρέφτη του μπάνιου και εψαχνα τρόπους να καλύψω τα σημαδακια στον λαιμο μου.

Κατά βάθος χαιρόμουν για αυτό. Μου άρεσε να έχω το σημάδι του Άλεξ πάνω μου, αλλα αν τα δουν οι γονείς και τα αδέρφια μου την έβαψα...

Αποφάσισα τελικα να φορέσω ένα φουλαρι για να καλύψω τις πιπιλιες και το απογευμα αφου φόρεσα το αγαπημένο μου τζιν με μια γκρι ζακέτα που εφτανε έως και λίγο πιο πανω απο τα γόνατα μου και μια μαύρη μπλουζα, πήρα τον δρόμο για το σπίτι του Άλεξ.

Χτύπησα το κουδούνι και περίμενα υπομονετικά από έξω.
Την πόρτα άνοιξε εκείνος. Χωρίς αυτή την αναθεματισμενη μπλουζα.

Εεε ψιτ φίλε εχουμε και κάτι ορμόνες ξέρεις...

Με κοίταξε με ενα αγουροξυπνημενο βλέμμα.

"Σ-συγγνώμη αν σε ξύπνησα." Ειπα ενώ προσπαθούσα να πάρω το βλέμμα μου από την καταραμένη γράμμωση και να το πάω στα μάτια του.

Ναιπ. Ματαιη προσπαθεια. Αλλά για να δω και εσάς τι θα κάνατε μπροστά στο εξής θέαμα....

 Αλλά για να δω και εσάς τι θα κάνατε μπροστά στο εξής θέαμα

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


"Δεν πειράζει μωρό μου.." είπε και με έπιασε από τη μέση φερνοντας με πιο κοντά του και άνοιξε χώρο για να περάσω και υποκλίθηκε με θεατρικό ύφος, κάτι που με έκανε να γελάσω. Είναι υπέροχος...

Έβγαλα τη ζακέτα μου και την ακούμπησα στο κρεβάτι του. Εκείνος με παρατηρούσε μαγεμένος. Τρελαίνομαι οταν με κοιτάει έτσι. Του χαμογελάω και το μυαλό μου παει σε εκείνη την αναθεματισμενη στιγμή που η βλαμμενη κολλητή μου μας έκανε χαλαστρα. Ακομα και ο τροπος που με κοιταζε ηταν τόσο εξωπραγματικά τέλειος. Πηγαίνω και κάθομαι στα πόδια του και τον αγκαλιαζω θέλοντας να πάρω μια γερή δόση από το άρωμα του. Κάνω λες και δεν θα τον ξαναδώ.

Κλείσε τα μάτια σου Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang