QnA και 1 χρόνος!!

63 11 17
                                    

Λοιπον ειχα μόνο λίγες ερωτήσεις σχετικά με το qna. Αλλά αποφάσισα να το κάνω.

Ξεκινάμε.

Λουκάς

Γιατί δεν συμπαθεις τον Άλεξ?

Στην αρχή δεν τον συμπαθουσα γτ μου φάνηκε σαν εκείνους τους μαλακές που θα πλήρωναν την Ζωή και ήθελα να του σπάσω το κεφάλι. Η Ζωή έχει ήδη πληγωθεί, δεν της αξίζει δεύτερη φορά. Αλλά τώρα είναι όλα οκ μεταξύ μας. Έχει αποδείξει ότι τη νοιάζεται.

Τεο

Γιατί τα κανεις όλα αυτά? Συναισθήματα δεν έχεις?

Έχω. Επειδή δηλαδή δεν τα δείχνω στον Άλεξ και την ομορφουλα του σημαίνει ότι δεν έχω?

Αλεξ (γευ😂❤)

Τι μας κρύβεις? Να φοβόμαστε? Γιατί δεν μιλάς στη Ζωή όλα θα καλυτερέψουν.

Δεν κρύβω τιποτα και ΣΚΆΣΕ γιατί θα μας ακούσει η Ζωή!! Και αν της το πω τι στοιχημα πας οτι όλα θα γίνουν ΣΚΑΤΑ??

Εγω (συγγραφεας της κακίας ώρας🙂😂)

Σε πόσα περίπου κεφαλαια τελειώνει το βιβλίο? Υπάρχουν χαρακτήρες που έχουν στοιχεία του δικού σου χαρακτήρα?

Λοιπον υπολογίζω σε 7-8 κεφαλαια να τελειώσει αυτό το χολι μπουκ και σικουελ δεν θα έχει γιατί προσωπικα μου αρέσει να σκέφτομαι μόνη μου τη συνεχεια γιατί συνήθως τα σικουελ είναι λίγο αποτυχημένα και βαρετά. 😋😐

Και για τη δεύτερη ερωτησουλα ναι υπάρχουν. Ο Αλεξουκος. Αν υπήρχε θα ήταν ο δυδιμος αδερφός μου. Φυσικά οχι στην εμφάνιση που τέτοια τύχη?? 😑😑

************************************

Λοιπόν επίσης ήθελα να αναφέρω και κάτι άλλο οπως βλέπετε και απο τον τίτλο. Σήμερα είναι η γιορτή μου  (Ποιος χεστηκε λολ) αλλά το σημαντικό είναι ότι ΣΑΝ ΣΉΜΕΡΑ ΞΕΚΊΝΗΣΑ ΑΥΤΌ ΤΟ ΒΙΒΛΊΟ.

Θυμάμαι ήταν μια απόφαση τελείως της στιγμής επδ βαριουμουν και δεν ήξερα τι να κάνω για να απασχοληθω αλλά κατέληξε να είναι πολλά παραπάνω από αυτο. Πλέον με αυτήν την ιστορία και τα σχόλια σας καταλαβαίνω οτι αρεσει σε κάποιους ολο αυτο που κανω και χαίρομαι αφάνταστα για αυτό.

Ήθελα απλα να το πω και σε εσάς αλλά και στον εαυτό μου ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΆΡΑ ΠΟΛΎ ΚΑΙ ΕΣΆΣ ΠΟΥ ΦΎΓΑΤΕ ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΏΝ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΑΥΤΌ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΣΆΣ ΠΟΥ ΜΕΊΝΑΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΣΤΗΡΊΖΕΤΕ ΑΚΟΜΑ ΜΕ ΑΣΤΕΡΆΚΙΑ ΚΑΙ ΕΝΘΑΡΡΥΝΤΙΚΆ ΣΧΟΛΙΑ!

ΣΑΣ ΑΓΑΠΏ ΠΟΛΎ ΚΑΙ ΑΚΌΜΑ ΕΧΩ ΦΙΛΟΔΟΞΊΕΣ ΓΙΑ ΤΟ #1 ΛΟΛ😂❤❤

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 09, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Κλείσε τα μάτια σου Where stories live. Discover now