Κεφάλαιο 24

74 15 49
                                    

Πρώτα θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για τα υπέροχα σχόλια σας που με κάνουν να χαμογελάω πάντα! Ακομα και οταν δεν είμαι καλά, τα διαβαζω και γελαω. Είστε υπεροχες!💞💝💜💛
Συνεχίστε έτσι!❤❤

Σκάω. Λετς σι δε παρτ ναου. ⬇⬇⬇⬇

---------------------------------------------

Ζωη'ς pov

"Άργησες." Ειπε με δολοφονικό ύφος και ανοιξε διαπλατα την πορτα του σπιτιου του οταν χαμογέλασα απολογητικά.
Σηκώθηκε και μου χάρισε ένα υπέροχο τρυφερό φιλί και απομακρύνθηκε. Μα ενα φιλί δεν είναι αρκετό. Ποτέ δεν ήταν και ποτέ δεν θα είναι. Θέλω να τον αγκαλιά τόσο σφιχτά που να μην ξεκολλαμε. Είναι ότι καλύτερο μου έχει συμβεί και δεν θα τον αφήσω ποτέ. Αν δεν μου δώσει κάποιον λόγο δηλαδη.

Τα χέρια του στα μάγουλά μου δίνουν τον δικό του ρυθμό στο φιλι και το απολαμβανω. Γιατί είναι από εκείνον. Και ότι προερχεται από τον Άλεξ με ικανοποιεί. Μερικές φορές με γαργαλαει απαλά στον σβέρκο με τις άκρες των δακτύλων του και ανατριχιάζω ολόκληρη. Το καταλαβαίνει και χαμογελάει μέσα από το φιλί. Χαμογελάω επίσης. Λατρεύω ακομα και αυτη τη κακια που βγάζει με χιούμορ μερικές φορές. Έτσι τον ερωτεύτηκα και έτσι τον ερωτεύομαι κάθε φορά που τον βλέπω ξανά και ξανα.

Όταν το φιλί σταματάει, εκείνος ανακατεύει άγαρμπα τα μαλλιά μου λες και είμαι κολληταρι του και εγώ γκρινιάζω παιχνιδιάρικα.

"Λες να δούμε καμία ταινία?" Είπα και τσίμπησα το μάγουλο του περιμένοντας να μου απαντήσει.

"Ναιπ. Θα δούμε. Αλλά επειδή έχω πολύ άσχημες αναμνήσεις από ταινίες που εχω δει μαζί σου, θα βάλουμε μια θρίλερ, που ΌΛΟΙ οι πρωταγωνιστές είναι κακασχημοι." Είπε και χαμογέλασε σαν μικρό παιδάκι. Εγώ κατάλαβα πως εννοούσε εκείνη τη ταινία που είδαμε και εγω ειπα πως ο πρωταγωνιστής ήταν κούκλος και τον έφαγε η ζήλια. Άρχισα να γελαω και εκείνος με κοιτούσε προσβεβλημένος και καλα.

"Καλά Αλεξουκο μου. Ότι θες." Είπα μέσα στα γέλια μου.

"Να δω πόσο θα γελάς οταν θα βλέπουμε το χειρότερο θρίλερ όλων των εποχών αγαπούλα.." Είπε πονηρά αλλά εγω σκαλωσα στο αγαπούλα. Το επικό ΑΓΑΠΟΥΛΑ!!!! Που το είπε μόνο για μενα!.

"Θα δεις που δεν θα αντιδράσω καθολου.... αγαπούλα." Ειπα στον ίδιο τονο και το πονηρό χαμόγελο αντικαταστάθηκε με ένα αναπτερωμενο χαμόγελο λες και του είπαμε ότι πήρε πτυχίο.
Όρμιξε κατευθείαν στα χείλη μου και άφησα ένα σιγανό γελάκι. Χάρηκε που τον αποκαλεσα έτσι....

Κλείσε τα μάτια σου Where stories live. Discover now