Κεφαλαιο 10

104 21 13
                                    

Στη φωτο η Αντριάνα!

Γεια σας λιχουδιτσες μου! Πως περνάς? Δεν αργω και τόσο πολύ να ανανεώσω στην ιστορία μου, λαμβάνοντας υπόψη ότι κυριολεκτικα πνιγόμαι τον τελευταίο καιρό με διαφορα πράγματα που τώρα δεν εχω την ψυχική δύναμη να μιλήσω για αυτά... Πως περάσατε τη μέρα του Αγίου Βαλεντίνου? Στον καναπέ αγκαλιά με σοκολάτα? Όχι? Στείπε μου μυνήματα με λεπτομερειες και θα τα απαντησω όλα αν προλάβω βέβαια.

I love you sooo much readers!😍😍😍

Κοντεύω να εκραγω κυριολεκτικά και μεταφορικά από τη χαρά μου! Πραγματικά οι λέξεις είναι πολύ φτωχές για να περιγραχουν αυτό που αισθάνομαι.... Νιώθω ένα κοπάδι από αλαφιασμενες πεταλούδες να κόβουν βόλτες στο στομάχι μου και πρέπει καποιες από αυτές να πέταξαν μέχρι το κεφάλι μου γιατί ζορίζομαι απερίγραπτα πολύ να βάλω τις σκέψεις μου σε μια σειρά! Δεν σκέφτομαι τίποτα αλλο Εκτός από τον Άλεξ, τη σχέση μας, τα νέα δεδομένα και φυσικά ο εγκέφαλος μου από εκείνη τη μοιραία στιγμή Όχι απλα δεν λειτουργεί... Αλλά έχει κολλήσει σε μια συγκεκριμένη στιγμή. Αυτή του φιλιού μας.

Flashback

Όταν αυτή η ονειρική στιγμή τελείωσε με κοίταξε με ένα τόσο αληθινό χαμόγελο που ήθελα απελπισμένα να τον πάρω αγκαλιά και να μην σταματήσω να τον φιλήσω ποτε. Δεν μπορώ παρά να χαμογελάσω και εγώ.

Δεν θέλω από τώρα ανα φανει πόσο πολύ μου άρεσε αν και όλα τα μυνήματα μαθήματα που του δίνω με το βλέμμα μου θέλω να είναι πέρα για πέρα αληθινά.

"Το είχα ανάγκη. Ευχαριστώ." Μου λέει με ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά.

"Είχες αναγνή από ένα τυχαία φιλί ή συγκεκριμένα απο το δικό μου?"ρώταω καχύποπτα. Δεν θέλω να είμαι είναι μια απλή φάση, ένα διάλειμμα ή μια περιπετεια και τίποτα παραπάνω. Θέλω να κρατήσει. Να κρατήσει για πολύ. Αν πει πως είχε ανάγκη ένα τυχαίο φιλί ορκιζομαι πως θα τον χαστουκισω.

"Το δικό σου Φυσικά. Για κάποιο περίεργο λόγο το δικό σου φιλί δεν συγκρίνεται ούτε στο ελάχιστο με αλλα φιλία."είπε ακούμπησε τις μεγάλες του παλάμες στα μάγουλά μου που ένιωθα πως χωράω τελεια μέσα στα δύο του χέρια. Για λίγο ενίσα τόσο μικροσκοπική. Ίσως φταίει που είναι και πανύψηλος.

Κλείσε τα μάτια σου Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang