16.kapitola

534 35 0
                                    


No, dievčatá, taká iskrivejšia kapitola. :)

***

„Povedal som ti, že sa ma nezbavíš," znela odpoveď. „Nevedel som vymyslieť iný spôsob, ako sa k tebe dostať. Elsa mi pomohla. A nemohol som dopustiť, aby si šla tancovať s tým..." odmlčal sa, prisadnúc si bližšie.

„Kočiš! Okamžite zastavte koč, chcem vystúpiť!" zvolala Patricia.

„Mrzí ma to, ale nezastaví."

„Ty si ma uniesol?" pozrela na neho s doširoka otvorenými očami.

„Aj tak sa to dá povedať."

„Ak si myslíš, že týmto ma prinútiš veriť ti, si na omyle."

„Za pokus to stálo. Ale od nášho posledného stretnutia som sa vrátil k Elizabeth, aby som jej zrátal všetku bolesť, čo ti spôsobila. No nebola v domčeku. Po nej i po deťoch sa zľahla zem."

„Nezaujíma ma to. Nechcem počúvať, ako si tam vrátil a..."

„Patricia, neodmietaj ma, prosím. Ako ti mám dokázať, že si pre mňa všetkým?" pritiahol ju k sebe, čím jej znovu spôsobil chvenie na celom tele. „Celé týždne žijem v lese, neďaleko zámku, snívam o tebe, snažím sa k tebe dostať, podplácam ľudí vlastnými potravinami..."

„Nedotýkaj sa ma," zasyčala, no on na to nedbal.

„Nepustím ťa. Kým mi neuveríš, že si jediná." V prítmí mu oči nebezpečne horeli. Boli to oči milujúceho muža, ktorý je za svoju lásku ochotný bojovať všetkými dostupnými zbraňami. „Milujem ťa."

„Nie," odvrátila hlavu, aby mu zabránila pobozkať ju, no tak mu len umožnila prístup k štíhlemu krku. Keď pocítila horúce pery na svojej jemnej pokožke, zachvela sa.

„Prosím ťa, nerob to," zaprosila tíško, obávajúc sa najhoršieho. Že ju telo i srdce zradia a podľahne.

„Tak mi povedz, že ma už nemiluješ. Že už po mne netúžiš. Že už som pre teba nikto a ani na chvíľu si počas dňa na mňa nespomenieš," šepkal jej pomedzi bozky na pery.

„Ja..."

„Vidíš, nepovieš to," usmial sa, pohladiac ju po brade i perách. Skĺzol na krk a pokračoval po ramene až k lakťu. „Vyliečim ti každú sinku na tele," dýchol jej na rameno a ona si vzdychla.

„Nie," pozbierala posledné zvyšky súdnosti a obrátila sa mu chrbtom, aby sa pokúsila otvoriť dvere na koči. Ale Alejandro sa nemienil vzdať. Rozhodnutý bojovať do posledného dychu chytil šnúrky na šatách i korzete a potiahol.

„Alejandro!" vyhŕkla, keď pocítila voľnejší chrbát, a jeho dlane na ňom. Mapoval jej bozkami odhalený chrbát a keď rukou vkĺzol pod uvoľnený korzet, zavzdychala. Bozkával jej plecia i chrbát, šiju a horúcimi dlaňami sa pohrával s jej prsníkmi. Potom ju zvrtol k sebe a stiahol jej vrch šiat dolu i s korzetom.

„Si nádherná, Patricia. Nech mi je Boh svedkom, že túžim len po tebe a nikdy ťa neprestanem chrániť," sklonil sa k nej a posial jej prsia bozkami.

„Alejandro," zaborila si ruky do jeho vlasov, privrúc oči, bojujúc s túžbou vykríknuť a strhnúť mu košeľu. Nedokázala mu odolávať. Od prvého dňa, ako ho spoznala, to bolo silnejšie ako ona. Pod jeho dotykmi sa roztápala, túžila po nich stále väčšmi. Pod sukňou zacítila jeho dlaň, ako postupuje po jej kolene a stehnách vyššie a vyššie.

Vykríkla. Nedbajúc na nič, mu chytila košeľu a trhnutím ju roztvorila. Gombíky sa rozleteli po koči a ona mu ju nenásytne zvliekala.

„Patricia," zašepkal a usadil si ju do lona. Chvíľu ju nechal, aby sa pohrávala s chĺpkami na jeho hrudi, aby ho bozkávala na pery, na bradu, na ramená, aby mu rukou zablúdila k tmavej cestičke, strácajúcej sa v jeho nohaviciach. Vtedy zaúpel, vyhrnul jaj sukňu až po stehná a priviedol oboch k výšinám rozkoše.

Potom si ju privinul k hrudi a jemne jej prechádzajúc po obnaženom chrbte jej šepkal slovká lásky. Po chvíli ho znovu začala bozkávať, akoby všetky tie dni odlúčenia len znásobili jej potreby cítiť jeho pery a on pocítil, ako v ňom znovu narastá vzrušenie. Nikdy sa jej nenabaží. Vtom si uvedomili, že koč spomaľuje, až celkom zastavil.

Miluj ma navždy!Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt