Bölüm 6:'İs'♣

4.7K 156 23
                                    

" Gidecek misin ?" diye sordu adama bakarken. Umursamazca omuz silkişini gördü. "Kim bilir?" dedi sesinde tek bir ifade yoktu.
Kadın adama yaklaştı ve küçük avcunu adamın yanağına bastırdı ve sordu.
"Peki... Kim ölür?"

Sıla-Yan Benimle

Mabel Matiz-Gök Nerede?

Charlie Puth-One Call Away
❄❄❄❄

Bölüm 6:'İs'♣

Duyguların sessiz kırıntıları yüzlerin yıllanmış çizgilerinde dolaşıyordu. Odayı esir alan şaşkınlık nidası,duvarların boyalı yüzeyine çarpıp bedenlere geri dönüyordu. Sessiz geçen dakikalar küçük bir kızın, kadın olmaya yakın bedeninde huzursuz bir kıpırtı uyandırıyordu. Ve adam olabilmiş bir erkeğin kolları arasındaki esaretini kesmek için çabalıyordu. Lâkin bu pek de kolay değildi. Belini bir mengene gibi sarmış kollar,derisinin üzerinde kurduğu hakimiyetin krallığını bitirmemek adına çabalar veriyordu. Utandı defalarca. Yanaklarındaki âllık boyutlarını aşmış bir kırmızılığın adım adım mora giden yollarını ezberliyor gibiydi. Derin bir nefes alıp,kehribar harelere daha net baktı. Gözlerini çok tutunamıyordu o harelerde. Saçlarında,sakallarında,anlındaki saçlarının saklayamadığı derin yarada geziniyordu. Ufak bir yaraydı. Tam saçlarının arasına kayacak cinstendi. Ama girmemişti saçlarının arasına. Nasıl olduğunu her seferinde hatırlatmak istercesine orada bekliyordu. Her aynaya baktığında yüzüne sillesini geçiriyordu.

"Yuh lan! Yuh amına koyayım! Ne çabuk?" Levent'in şaşkınlık ve alay dolu sesi odayı doldurup,kulaklara çarptı. Leyal, Barut'un kucağına oturup,yanan yüzünü boynuna gömmek istedi. Ama gelen bu isteği anında itti. Barut'un bakışları kapıya doğru çevrildi. "Ne zırvalıyorsun?" diye o da bir soru yöneltti. Levent'in bakışları ilk ikisinin bedeninde dolanmış daha sonra da adamın ince bele sarılı olan elinde kaymıştı.

"Dün kedi köpektiniz. Şimdi kaynaşmışsınız filan. " Alayı hâlâ devam ediyordu. Leyal ateş alıp,küle döneceğini hissetti. Her bu sesi duyduğunda yanaklarının,kulakların yanmasına neden oluyordu. Huzursuzca kıpırdandı. Adamın bakışları hızla ona döndü. "Uslu dur!" dedi ve bakışlarını yeniden kapıya yöneltti. Siniri saniyeler geçtikçe daha da artıyordu. "Ne saçmalıyorsun sen sikik herif. Laf cambazlığı yapma bana!" Bağırsa belki daha etkisiz olurdu. Bu sakinlikle kurulan cümleler ardında taşıdığı fırtınanın belirli rüzgarlarını estiriyor gibiydi. Levent kakhasını koyverdi. Bir tek eğlenen şuan oydu.

"Ne cambazlığı kardeşim? Şuanki haliniz çok açık ortada zaten. " dedi kıkırtısının karışık olduğu sesiyle. Leyal bakışlarını kapıya yöneltti yeniden. Saçları her defasında adamın sakallarına tutunuyordu. Levent'in koca cüssesinin ardında gizlenen küçük beden merakına yenik düşüp başını,Levent'in kapının pervazına tutunan kolunun altından çıkarttı. Ve manzarayı görür görmez hızla geri çekildi.
"Ayyy!"diye naif bir ses çıkardı.  Leyal anında başını geri çevirdi ve eğdi. Daha ne kadar utanacaktı. Barut bu halini görünce hırlarcasına konuştu.

"Lan,sanki şunu becerirken basmışsınız gibi davranmayı kesin. İnin aşağıya, geliyoruz. "

Sarf edilen kelimeler kulaklara çarpıp,daha şaşkınlığı geçmememiş bedenlere yeni bir heyecan yüklüyordu. Leyal'in ters bakışları adamı buldu. Kızacaktı kızmasına ama tek kelime çıkmıyordu,çıkamıyordu ağzından. Sanki düğümlenmiş gibiydi. Levent'in sesi yeniden duyuldu. "Bu saatten sonra onu görsem şaşırmam artık. "deyiverdi bir çırpıda. Barut'un bedeni bariz bir şekilde kasıldı. Kaşları derinden daha fazla çatılırken,homurdandı. "Senin ciddiyetini sikeyim Levent. Siktir git adamlardan yaralı var mı diye kontrol et. "

VİRANEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin