Saftirik Kız'ın Günlüğü

11.5K 169 44
                                    

Sabah güneşin yüzüne vuran ışıkları ile uyandım.Bugün önemli sınavım vardı.Başım berbat ağrıyordu.Dün akşam saat 05:00 da uyumuştum.Ders çalışmıştım.Annemin Yat artık diye bağırmasına rağmen yatmamış daha geçmediğimiz konuları bile su gibi yalayıp yutmuştum.Küçük kardeşim ise 'Ablam yatarsa yatarım'demişti.Ama krem rengi 3 koltukta derin uykuya dalmıştı.Bir ağrı kesici içmem gerekti.Sınava yarım saat var olduğunu görmüştüm.Yatağımdan kalktım.Banyoya girip Sıcak bir duş aldıktan sonra Dişlerimi fırçaladım.Tellerimi taktım.Koca büyük gözlüklerimide takıverdim.Tırnaklarıma rengarek ojemden sürdüm.Toz pembe rujumuda sürdüm.Sarı saçlarımı at kuyruğu yaptım.Sonlarını su ile dalgalandırdım.Tamam yinede bu teller gözlükler bok gibi yapıyordu beni.Benim gözlerim küçükken yakından tv izlediğimden bozulmuştu.Tellerim ise düştüğümde dişlerimin hasarlanmasından olmuştu.Okulun ineğiyim.Neyse üstüme tozpembe kazağımı altıma ise beyaz dizimin boyunda etek giydim.Üstüme beyaz uzun paltomu giydim.Ayağıma kahverengi botlarımı giydim.Kırmızı okul sırt çantamı bir omzuma atıp evden çıktım.Okula gittiğimde herkesin botlarıma gözlüklerime eteğime bakıp gülmesine kızdım.Sonra aldırmadan gülümsediğimde tellerimin görünmesiyle ''İnek!''diye dalga geçmelerine dayanamıyorum.Artık lisemin arka tarafındaki tellerden tırmanıp binaya arka kapısından girdim.Sınıfıma ilerlerken tam merdivenlerden çıktığım anda birinin çekip duvara sıkıştırmasıyla şaşırdım.Karşıma baktığımda pis pis sırıtan yeşil gözler ve sarı saçları gördüğümde korktum.Bu okulun popüler egoistmi nedir ve en kavgacı en çekici çocuğudu.Arkasından gelen kıvırcık kahve saçlı ela gözlü çocuğunda sırıtması ve onun yanında siyah saçlı kahverengi gözlü çocuğunda pis bakışlarına baktım.Gözlerimden tam yaş akacakken müdürün sesiyle nerdeyse sevincimden uççaktım.Müdür''Siz!Zavallı kızdan ne istiyorsunuz bilmem!Ama böyle kızı dövmeye kalkışırsanız disipline sonra da sokağa gidersiniz!Şimdi sınıfınıza!''diye bağırdı.Çocuklar giderken arkalarına döndüklerinde dil çıkardım.Sonra sınıfıma girdim.Gıcıklar arkaya oturmuş kızgın öfkeli şekilde oturuyorlardı.Sınıfa girdiğimde hoca yoktu.Çocuklar dönünce nerdeyse benim üstüme atlayıp öldürecekler sandım!Öyle pis kızgın bakışlar atıyorlar ki!Sormayın gitsin!Arkamdan gelen öğretmenin sesiyle irkildim.''Emma!Emma!''dedi.Özür dileyip duvar kenarına oturdum.Hiç arkadaşım yoktu.Yanım boştu.Aman bana ne!Ne rahat ayaklarını uzat ama benim inekliğim gitmesin diye uzatamıyorum.Yanıma çantamı fırlattım.Sınav kağıtları dağıtıldığında sevindim.Hemen tıkır tıkır 12 dk içinde bitirdim.Kimya hocasına verdiğimde hiç şaşırmadı çünkü hep böyleyim!Herkes bana kıskanç ve öfke bakışları fırlattı.Sadece önde oturan Jessie hariç.Zavallı kız kağıda yapışmış uyumuş.Ağzından kağıda salyaları akıyordu.Sınıftan çantamı alıp çıktım.Kantinde en sakin en küçük masaya gittim.Sandalyede otururken bir of çektim.Kantinci kadın bana hep sevdiğim milkshaketen getirince ağzım kulaklarıma vardı.Parayı verip içmeye hemde kitabımı okumaya başladım...

Saftirik Kız'ın GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin