# Yeni Çocuk #

3.4K 66 18
                                    

Ross Lynch beni öpçek veee 'DRRRZRRRRRRZZZRRDDDZZZRR'lanet olası alarm çaldı.

Rüyamda ilk kez rossa yaklaşmışkeeen pislik alarm çalmıştı.Alarmı elime alıp pis pis baktım.Ve duvara fırlattım.Evet geçen bölümde rüyadı.Hala tellerle gözlükle gezen inektim.Annem alarmın bozulunca çıldırtan sesiyle odama girdi.Alarmı yerde görünce gülümsedi.''Bakıyoruz!Ros Lınç rüyasına girmiş!''dedi.Evet annem ismini söyleyemiyor daha doğrusu söylüyor ama beni sinir etmek için yapıyor.Annem odadan çıkınca kendimi banyoya attım.Ilık suyu açtım.Kıyafetlerimi yatağıma atıp ılık suyun altına girdim.Tam 5 dk böyle durdum.Kafamıda yıkadım.Sonra havluya sarılıp çıktım.En sevdiğim kıyafetleri giymek istemedim.Forma giymek of lazım of...Kırmızı siyah kareli okul eteğini giydim.Dizimin 1-2 parmak üstüne çekip üzerime gömleği ve kırmızı siyah kareli kravatı onun üstüne kırmızı ceketi giydim.Teller dişlerime baktım aslında güzeldi.Tellerimi takmadım.Koca pislik gözlüğü taktım.Saçımı tek sıkı örgü yaptım.Şimdi iyiyim.Siyah çoraplarımı giydim dizimin 12 parmak üstüne geliyordu.Ayağıma siyah balıkçı gibi botlarımı giydim.Siyah okul çantamıda aldım.Uyumlu ama iğrenç giyindim.Aşağı inip annem ile babamın gülerek sohbetlerini dinlemeden elime reçelli ekmeği alıp dışarı fırladım.Ekmeği çantama koyduktan sonra eski pembe bisikletime bindim.Okula doğru sürdüm.Yanımdan geçen jeepe baktığımda kahverengi saçlı maviş gözlü çocuk camı açmış dışarı seyrediyordu bende onu...AAA! Görmeden laNet ağaca çarpmıştım.Bisiklet altta kalan bacağımı ezerken öbür bacağımdaki çizik ise canımı yakıyordu.Başım ise sersemleşmişti.Yanıma yaklaşan mavi gözlü çocuğu gördüğümde çok utanmıştım.Çocuk elini uzattı.Zar zor kalkıp teşekkür ettim.Bisikletimi ve yere düşen çantamı aldım.İyiki gözlüklerime bişi olmadı!Bisikletime binip bişi demeden okulun önünde durdum.Bisikletlerin konulduğu yere bisikletimi bıraktım.O çocukta yanımdan rüzgar eşliğiyle geçtiğinde sevinçten zıplayabilirdim.Ne diyom Ben!

KISA OLDU ÇÜNKÜ BU YENİ ÇOCUĞUN GELİŞİ!Multimediada emma ve addison

Saftirik Kız'ın GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin