MULTİMEDYA KUZİŞ VE THOMAS <3 Annem ''Kuzenin gelecek.Odanı bla bla...''dedi.Kuzenim gelecek!Lalala Çok Mutluyum.Değiştiğimi görünce soru yağmuruna sokacaktır.Ama Kız tam psikopat 1 kere bir çocuğu sevmiştim.Bana bakmıyor diye ağlamıştım.Çocuğu gidip dövmüştü.Artık sen de bakmazsın dedi gülerek.Gerçekten çocuk berbat olmuştu.Bir sevgilisi var.7.Sınıfta çıkmışlar hala çıkıyorlarmış.Adı Thomasmı neymiş?!Kapı çaldı.Kesin bu erkenden çıktı yola.Salak Pis Sürtük Psikopat Kuzişim...Kapıyı açtığımda yüzünde sanki gülmekten öyle donakalmış gülüşüyle karşılaştım.Kesin Tanımadı.Yüzü düştü.''Ben Kuzişime ve anasına bakmıştım.Adı Emma Salak.''dedi.Ln bu kıza biri soyadımı öğretsin küçüklükten beri.Kocaman sarıldım.''Ben Emma STACK''Dedim.Ağzı O aldı.''Yuh!Ohaa!Aman Tanrım!İnanılmaz!Pislik!''dedi.''Beniiim''dedim yapmacık sırıtışla.Tekrar sarıldım.Ben mini etek giymiştim.O ise erkek kotları olur ya ondan giymiş.(erkek fatma demek istiyor:P)Üstüne gömlek ve yırtık tek omuz çantası,Eski balıkçı botları.Bu Kız eskiden sürtüktü ln.Mini etekler belki giymiyordu.Ama şimdi o botlarr ne ya!Dur snki bnim eski hlim.Lanet eski halim.Hala sarılıyorduk.Arkamızda dikilmiş pis sırıtışı ile Austin'i gördüm.Kuzişimin kulağına fısıldadım.Arkasını döndü.Anladı ondan nefret ettiğimi bişi yapçak!Kollarını açtı.''Gel evlat!''dedi.Austin 'Bu mal ne diyor?'bakışıyla boş boş dikiliyordu.Kuzişim sarıldı.Elini yumruk yapıp saçlarını karıştırdı.Sinir etmek!süper.Tanımıyorsun Kuzi!Bak devam ediyor.Ok! Tanımıyorum şu kızı!''Kuziiiş!''dediğimde bıraktı.Austin ise sinirle saçlarını düzeltiyordu.''Kuziiş!''dedim.Suratıma baktı.''Üzgünüm kuzen.Sinir etmek istedim.''dedi içeri girdi.''Odam!Aa Bozmamışınız!''dedi içeriden.Austinin yanına gittim.''O bir psikopat!''dedim.İçeri girdim.Kuzişime kızmıştım.Sadece dur 1 dk dicektim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saftirik Kız'ın Günlüğü
Novela Juvenilİlk başta çok berbat olan saftirik kızımız tipini düzeltince değiştiğini sanıyor ama sonra öyle değişmediğini anlar...Öğrenmek istermisiniz?Neden değiştiğini Sanıyor!?Nasıl anlıyor!?Hepsini öğreneceksiniz...(Yakında düzenlenecektir)