Selam!Ben Emma.Liseli , asosyal ve kaza sonrası tuhaf bir unutkanlık hastalığına yakalanmış bir kızım.Evet,Mesela birisi ile 1 hafta geçirdikten sonra pazartesi günleri uyandığımda unutuyorum.Ve şu an bu günlüğe yazıyorum.Sanırım önceden yazmışım ama kayıp bende nerde bilmiyorum çünkü unuttum.
Sınıfa oturduğumda herkes bana bakıyordu.Dışarıda gördüğüm kız yüzünü cama dönmüş başını sıraya koymuştu.Yerimi arıyordum ki bir kız "Emma!Noldu?"dediğinde "Merhaba.Ben nerde oturuyordum biliyormusunuz?"dediğimde gülüp "Ne?!Bilmiyormusun?!"dediğinde "Üzgünüm ama bir kaza sonucu hafızamda sorun oluştu.1 haftada yaptığım şeyleri pazartesi günü unutuyorum..."dediğimde kız "Ah!Üzgünüm...Hemen şurası!"deyip dışarıda karşılaştığım kızın çaprazındaki sırayı gösterdi."Teşekkür ederim!"dedikten sonra oturdum.Tüm gün herkese açıklama yaptım ama o dışarda gördüğüm kız hala benle konuşmuyor ve kızgın.Rahat bir huzur ile okulun çıkışına ilerledim.Nedense gariptir ki herkes iyi davrandı derken bir kız elindeki kahve ile bana çarptı.Kahve üzerime döküldüğünde canımın yanması ile çığlık attım.Kız alaycı bir tavır ile "Ah!Üzgünüm canım.Seni yaktım mı?"dedi."Hayır.Sorun değil!"dediğimde tuhaf ifade ile "Ne?!"dediğinde "Belki bazı sorunlardan ötürü bilerek yapmışınızdır diye söylüyorum ki bir kaza sonucu hafızamı kaybettim.Ve 1 hafta içinde yaptığım tüm şeyleri pazartesi günleri unutuyorum.Yani umarım bundan sonra iyi anlaşırız!"deyip elimi uzattım.Elimi sertçe itip "Hafızanı kaybetmiş olsanda senden nefret ediyorum ve senle arkadaşlık etmek bir bebeğe bakıcılık yapmak gibidir.Senin gibi ezik ile asla arkadaş olmam.Yani görüşürüz tatlım!"dedikten sonra karton kahve bardağını yere atıp kendini beğenmiş yürüyüş ile bir erkeğin yanına doğru ilerledi.Oğlan bana bakıp ona birşey dediğinde o da bana bakıp gülerek bir şey dedi.Fazla orda durmadan eve doğru ilerledim.Artık daha önce ne yaptıysam bazı kişilerin benden nefret etmesini sağlamış sanırım.Eve geldiğimde annem arkası dönük şekilde mutfakta oturuyordu."Ben geldim Anne!"dediğimde üzgün ifadeyle bana dönüp "Kızım sana tuhaf bir kutu gönderilmiş.Açmadım ama üstünde 'Eziklere özel'yazıyor."dediğinde kutuya baktım.İsimsiz birinden gelmiş ve eziklere özel yazmış.O kız olabilirmi acaba?Tuhaf ama kızı az önce gördüm...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saftirik Kız'ın Günlüğü
Novela Juvenilİlk başta çok berbat olan saftirik kızımız tipini düzeltince değiştiğini sanıyor ama sonra öyle değişmediğini anlar...Öğrenmek istermisiniz?Neden değiştiğini Sanıyor!?Nasıl anlıyor!?Hepsini öğreneceksiniz...(Yakında düzenlenecektir)