Başlık karnımın acıkmasıyla oluştu.Ve şu an spaghetti yiyorum.Tabi hikayedede olacak bu bölümü uzun yazdım.İhşallah beğenirsiniz...Multiyi yerim Kardeşi Emily...:D Sizi seviyorum...
David ile konuşurken acıktığımı hissettim.Zaten ayağa kalkmış benim hakkımda bilgi ediniyor ben de onun hakkında.Ayağa kalktığımda soru soran gözlerle baktı.Birşey demeden odamdan çıktım.Merdivenlerden indiğimde aklıma birşey geldi. ''David!Hey David.Gel!'' diye bağırdım.Sanırım fazla bağırdım kaç gündür pek görmediğim konuşmadığım ama aynı evde yaşadığım kardeşim odasından çıktı.David'de eş zamanla çıktı. ''Abla.Niye bağırıyorsun!David kim?Anne...''tam anneme bağıracakken Davidi gördü.Gözleri kocaman olduktan sonra saçını düzeltti.Akıla bak zeki kıza bakın!David'in yanına gidip masmavi gözlerini büyütüp sevimli havaya girdi.Düz sarı saçlarını arkaya atıp David'e dahada yaklaştı.Saçları benden bile uzun.Beline kadar gelen saçlarını düzleştirmiş.Tabi ben öğrettim.Ablasının kardeşi.David ona gülümsedikten sonra eğildi.Onun boyuna gelince yanaklarını sıktı.Ben ise annem çıkmasın diye etrafa bakıyordum.Annemin odasının kapısı açılırken hemen David'i itip odamın açık kapısından içeri soktum.Kardeşim şaşkın şaşkın bakarken onu da içeri ittim.Kapıyıda kapatıp yeni çıkmış havası verdim. ''Aa Anne yatıyormusun?Ben de su içecektim.''dedim şirin gülümseyip.Annem yorgun gözlerini bana diktikten sonra başını salladı.''Biraz yorgunum.Çok çalıştım dün.Bugün patron izin verdi.Kardeşin nerede?Kaç gündür odasında Televizyon izliyordu.Gördün mü?''Ben ise Kaç gündür Televizyon izlemesinde kalmıştım.O yüzden görmemiştim.Şu Çizgi filmler.Ben eskiden izlemezdim oyun oynardım.''Gördüm anne.Az önce tuvalete gitti.Şimdide odasına girdi.Oyun oynayacakmış.Hadi sen yat!''annem onaylayınca rahatlamışken annem geri döndü.''Mary nerede?Merlina teyzen sormuştu.Aramıyormuş.Görürsen söyle.Zaten evde birlikte yaşamıyor gibiyiz.Birbirimizlen konuşmuyoruz.Kahvaltıyı sıra sıra yapıyoruz.Kızım sonra söylede hep birlikte yemek yiyelim.Çok güzel yemekler yaparım.Şimdi biraz uyuyum.Hadi.''Başımla onayladığımda gülümseyip odasına girdi.Kapıyı açtığımda ikiside oturmuş sohbet ediyorlardı.Kardeşim Emily dürttüğümde bana döndü.''Emily annem yemeği hep beraber yiyelim diyor.Ve odana kapanma.Bahçeye çık biraz oyna.Arkadaşın Sergio kaç gündür seni soruyordu.Zavallı İtalya'dan gelmiş arkadaşı yok.Hadi çık bakalım.''yanağından öptüğümde gülümsedi.Odadan çıkarken el salladı.Bizde el salladıktan sonra gözden kayboldu.''Neyse Gel ben spaghetti yapmayı bilmiyorum.Sen biliyormusun?''ilk önce şaşkınlıkla gözleri büyüdü.Sonra ise gülmeye başladı.''Ta-Tabi...He-He-men-men.Ahaha...''gülmesini kestikten sonra ayağa kalktı.Ben de kalkıp önden yürüdüm.Yanımda ilerlerken sessizliği bozdu.''Mary'e söyle borcumdan azaltsın.Çünkü bu da bir beceri.''otuz iki diş sırıtınca bende gülümsedim.Mutfağa girdiğimde etrafa göz gezdirdim.Buzdolabını açıp sos çıkardıktan sonra buzluktan köfteleride aldım.Dolaptan spaghetti paketini çıkardım.Hepsini Bankoya (Böylemiş)Koyduktan sonra David'e döndüm.Göz devirip bankoya yaklaştı.Spaghetti yaparken daha 2 saniye olmadan sıkılıp''Ben salondayım.''deyip gülümsedim.Birşey demesine izin vermeden salona geçtim.Televizyonu açtığımda karşımda pembe ayıcıklar gördüm.Çizgi filmlere sinir oluyorum.Kanal değiştirip film açtım.Filmi izlerken David elinde bir tepsiyle geldi.İçindeki iki tabak spaghettiyi görünce ağzım sulandı.''Hmm...Mis kokuyor.Teşekkür ederim David!''dedikten sonra bir tabağı elime aldım.Davidde tepsiyi masaya koyduktan sonra diğer tabağı kucağına koydu.Ayaklarını masaya uzatınca kızdım.''Annem görürse yakar.Zaten seni görünce bir kızar birde ayaklarını masada görürse.Annem sinilenince gözü birşey görmez!İndir ayaklarını!''dinlemezlikten gelince sinirlendim ama umursamayıp yemeye başladım.Gerçekten çok güzeldi.Ama ona bunu söylecek değilim.Birşey demeden yemeye devam ettim.Bitirdikten sonra ayağa kalktım.Ona baktığımda o da bitirmişti.Tabağı elinden alıp tepsiye koydum.Kendi tabağımıda koyduktan sonra mutfağa gittim.Mutfağa girip bankoya koydum.Pencereden dışarı baktığımda kardeşim ve kıvırcık kahverengi saçlı çocuk oyun oynuyordu.Sergiodu adı galiba.Ha evet o.Kardeşim pencereden baktığımı görünce el salladı.Çocukta dönüp gülümseyerek el salladı.Çocuğun gözleri ela sanırım.Bal rengi gibi sarımsı gözleri var.Bakmayı bırakıp salona döndüm.''Şu oyunu sonra yapsak.Sıkıldım.Ben gezcem gelceksen gel!''ne sıkılması daha başlamadık bile.İşte Davidi yeni tanımama rağmen böyle sıkılır.Başımı salladıktan sonra yukarı çıktım.Altıma kot şortumu üstüme Amerika bayrağı olan kolsuz t-shirtimi giydim.Kahverengi topuklu botlarımı giymek giymemek arasında kaldım.Yeni almıştım ama giymesem hep ne zaman giyerimki.Ayağıma giydikten sonra saçlarımı düzleştirdim.Kırmızı rujumuda sürdükten sonra kendime baktım.Bazı takılar ile süperdim.Aşağı indiğimde David telefonuyla meşguldü.Onu umursamayıp siyah omuz çantamı alıp dışarı çıktım.Kiliseye gittiğim gün gibi değildi.Hava bugün güneşlidi.Ama fazla sıcak değil aksine biraz esinti vardı.Kapı kapanma sesini duyduğumda arkamı döndüm.Davidde çıkmıştı elinde kısa kollu mont vardı.Yanıma geldiğinde konuşmaya başladım.''Ben arkadaşıma gitçem.Sen de gel istersen yada az önce nereye gitmek istiyorsan oraya git.Telefon numaranı alım önce.''telefonumu çıkardığımda o da cebinden çıkardı.Numarasını kaydettikten sonra el sallayıp Jessielen buluşmaya gittim.Her zamanki kafede oturuyordu.Cam kenarında oturduğundan görüyordum.Beni farkedince el salladı.Kafeye girip yanına ilerledim.Ayağa kalktığında sarıldık.Sonra yerimize oturup sohbete başladık.Garson gelince bir çilekli kek ve nescafe istedim.Jessiede limonlu kek isteyip nescafe istedi.Garson gidince tekrar sohbete devam ettik.Oyundan bahsetsemmi bilemedim.Telefonlarımıza döndüğümüzde siparişler gelmişti.Yerken içerken fazla konuşmadık.Farkındaysanız daha az önce yedim yine yiyorum.Böyle açım işte.Hesabı ödedikten sonra gezmeye çıktık.Sinemaya giderkende şakalaşıp sohbet ediyorduk.Sinemada komik film seçtikten sonra patlamış mısırlarımızı ve kolamızı aldık.İçeri girdiğimizde Sinemanın yarısından azı doludu.Yerlerimize geçtikten 1 kaç dakika sonra film başladı.Herkes gülerken biz gülmüyorduk.Fazla komik değilmiş.Yanımda hareketlik olunca o tarafa döndüm.David elinde mısır ve kolasıyla oturuyordu.Bana gülümsedikten sonra filme döndü.Bende sırıtıp filme döndüm.Jessie birşey anlamadığından bana bakınca ben sonra anlatırım bakışı atınca filme döndü.Film bitince herkes çıkmaya başladı.Bizde çıktık.Jessieye arkadaşım falan diye tanıttım.Alışveriş yaptık.Tabi David ofladı hep.Hepimiz ayrılıp başka yerlere gittik.Ben de eve gittiğimde annem ile kardeşi ve Kuzenim Mary masaya oturmuşlardı.Ben de oturduğumda yemeklerimize başladık....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saftirik Kız'ın Günlüğü
Teen Fictionİlk başta çok berbat olan saftirik kızımız tipini düzeltince değiştiğini sanıyor ama sonra öyle değişmediğini anlar...Öğrenmek istermisiniz?Neden değiştiğini Sanıyor!?Nasıl anlıyor!?Hepsini öğreneceksiniz...(Yakında düzenlenecektir)