Mutluluk!

4.8K 82 20
                                    

Sınavın güzel notuyla rahatlamıştım.Geçen haftada Kardeşim Sandy ile alışveriş yapıp bana tüylü beyaz çizme aldık.Ve dizimin 2 parmak üstünde bol fırfırlı beyaz etek onunda üstüne fırfırlı beyaz t-shirt almıştık.Kardeşim seçmiş ben giymiş beraber almıştık.İstekli olmasamda.Bugün onları giycektim.Giydiğimde aynaya geçtim güzeldi.Saçımı sıkı topuz yaptım.Pembe rujumu sürüp gözlüklerimi tellerimi takındım.Kulaklarıma beyaz topaz küpeler.Tam sürtük-Hayır yine ezik!Okula gitmek için kardeşimin ödünç verdiği toz pembe çantasını omuz çantasını aldım.İçinde defter ve kalemlik vardı.Birde telefon.Parfümümüde sıkındım.Ve çantama attım.Dışarı çıkmak üzer kapının tokmağına tam elimi koydum.Annem tiz bir çığlıkla''Güzel kızım!''dedi.Ah başladık ne güzelsin vb.ne desem?Ha?''Anne acelem var bye muck!''der demez kapıyı açıp fırladım.Annem kesin kapıya bakıp Ha?diyordur.Yanımdan Austin ve ekibinin geçen arabasına bakmadan yoluma devam ettim.Bana kesin melek inek derdi.Offf!!!Arabanın camı açıldı.Hemde tam dibimdedi.''Hey inek Emma!Napıyon?Saftirik kız?OoOo cevapta vermezmiş!''dediğinde irkilip yanımdaki binaya yaklaşıp yoluma devam ettim.Arabanın durup kapısının açılma sesini duyduğumda hızlandım.Lanet olsun!Ölüm günüm!Bileğimi sertçe bir el kavrar kavramaz Binanın duvarına yapıştım.Austin'e baktığımda gene o pis bakışını yapıyordu.Ellerimi iki eliyle sıkıp arkama yapıştırdı.''Okula Bırakmama ne dersin?''dedi.Cevabım hazırdı''Defol git lanet olası!''dedim ayağına sertçe bastığımda elleri gevşemişti.Kurtulup hızlıca koşmaya başladım.Gene arabanın kapı sesini ve hareket ettiğini duydum.Araba dibimde durdu.Hızlandım.Ama bir el yine beni durdurdu.Austin napıyordu?Bir kere bişi der bırakırdı.Galiba ayağını ezmem öfkelendirdi.Duvara sırtım değince ağlacaktım.''Nereye gittiğini sanıyorsun?Ben bin dediysem Binmelisin!''diye bağırdı.Elimden tutup Audi Q7 nin arka kapısını açtı ve beni içeri attı.Yanımda Johnny oturuyordu.''Austin sen bir AHMAKsın!''dediğimde suratımda hissetiğim acıyla yan tarafa yattım.Austin tokat atmıştı.İşte şimdi benim vasiyet yazmam lazım!Araba hareket etsede kapısını açıp kendimi attım.Nefret ediyordum!Sadece dizim çizilmişti.Araba durduğunda aynadan Austinin şaşkın ve öfkeli yüzünü gördüm.Ayağa kalkıp koştum.Sonunda okul kimseye bakmadan binaya girdim.Merdivenlerden sınıfa ve sırama.Az kişi vardı.Dizim acıyordu.Dur Çantam!Nerdeydi?Of arabada mı Of!2 dk sonra sınıfa Austin ve diğerlerinin girdiğini gördüm.Austin elinde çantamı tutuyordu.Sırama gelip çantamı kucağıma fırlattı.Sonrada öfkeli gözleriyle ölümcül bakışlarından attı.Kendi sırasına oturduğunda oh çektim.Aynama baktığımda aklıma telleri çıkarabilceğim ama istemediğim geldi.Telleri çıkarıp yere attım.Şimdi daha iyiyim.Herkes kalktığımda ağzıma baktılar şaşkınlıkla.Lavaboya koştum zil çalınca saçımı açtım.Tokamı cebime koydum.Şimdi güzeldim.Eteğime baktım ve dizimin 8 parmak yukarısına çektim.Ben güzelmidim?Aa bilmiyordum?:D Lavabodan çıktığımda kantine gittim.Herkes şaşkınlıkla hayranlıkla bana bakıyordu.Gözlükleri boşverin yha!Austin ve diğerlerinin bakışlarındaki şaşkınlığı gördüğümde sevindim.Bir masaya oturduğumda etrafım erkek kız doldu.Jessie gene uyuyordu.Yanına gidip''Merhaba!''dedim.Kalkıp esnedi.Bana şaşkın şaşkın baktı.''Merhaba!''dedi.

&2 hafta sonra&

Sonunda gözlüklerdende kurtuldum.Okula gittiğimde herkes hayran!Austin Nasıl bakıyor!Görseniz!Ya ben neden onu söylüyorum.Durun seviyormuyum.Yok artık!Yaa peki seviyorum.Hep sevdim.Ama nefret sevgisi!Bunları düşünürken bahçede jessiylen dolaşıyordum.Jessie ayakta uyuyordu.Birden bir elin beni çekip arka bahçeye çekmesiyle irkildim.Austin karşımdadı.Ama bakamıyordum.Çok yakındık.Baksam dudaklarımız....Nefesini alnımda hissediyordum.Benden uzundu.Kollarımı duvara tutsak etmişti.Ve....

Saftirik Kız'ın GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin