Üzgünüm yazamadım ama kurgu insanı zorluyor ve şimdi sıkıntıdan kızın hafızanı götürdüm keşke yapmasaydım dedim ama öbür türlüde saçmaydı bari böyle kızın yaşantısını anlayabiliriz.
Ben Emma.Evet Günlük benden sıkıldın seni anlıyorum.
Paketi açtığımda içinden bir kutu çıktı.Açtığımda birden palyaço çıktı ve ağzında kağıt vardı.Tabi bunu görünce tüm herkes korkar bende haliyle korktum.Kağıdı aldım "Numara yapmaktan vazgeç!" yazıyordu.Ben Numara mı yapıyordum?Tam kutuyu kapatırken palyaço konuştu."Numara.Numara." cidden bu şakayı kim yaptıysa ona ödetçem.Böyle şaka mı olur?!"Anne!Bunu kim verdi?"dedim mutfağa doğru bağırarak.Annem mutfaktan başını uzatıp "Bir oğlandı sanırım..."dediğinde "Nasıl oğlandı?"dediğimde biraz düşünüp "Uzun boylu , kahverengimsi saçlı ama gözlük ve şapkadan tanıyamadım fakat tanıdık geldi...Neden sordun ki?"dediğinde telaşla "Merak."dediğimde öyle olsun anlamında başını sallayıp işine geri döndü.kahverengimsi...Uzun boylu...kahverengimsi....Kim olabilir ki?"Abla!"dedi merdivenlerden seke seke inerken düşen kardeşim."Abla...Mary abla geri geldi!"dediğinde elimdeki paketi unutup attım."Nerde?"dediğimde "Banyoda.."dediğinde dinlemeden banyoya daldım."Hoşgeldin!"dediğimde elindeki bez ile öyle kalmıştı.Cevap bekler gibi baktığımda "Sapık.Sapık var!"diye bağırdığında dışarı çıktım.Tekrar girip "Acil!"dediğimde "Kapa kapıyı otur bir yere bekle biraz."dedikten sonra çıkıp kanepeye oturdum.Havlu ile sarılı şekilde gelip yanıma oturdu."Söyle."dediğinde yutkunup herşeyi bir nefeste anlattım."Kahverengimsi saçları olan...Uzun boylu...Addison olmasın?"dediğinde anlamsızca bakınca "Doğru senin beyin kayboldu."dediğinde cimcikleyip "Beyin değil Hafıza!"dediğimde "Tamam.Beni de okula götür yarın!"dediğinde sevinçle "Peki."dedim.Yemek yiyip biraz oturduktan sonra uyuduk.
-Sabah-
Okula her zamanki gibi hazırlandım.Mary'de hazırlanır hazırlanmaz çıktık.Okula vardığımızda nefes nefese "Göster o Addison denen Herifi!"dediğimde tam söyleyecekken arkadan bir ses geldi."Beni mi arıyordunuz?"arkamı döndüğümde kahverengimsi saçlı,uzun boylu oğlanı gördüm.Bu çocuk mu Addison.Sinirle ona vurup "Lanet Olası Herif.Ne biçim şaka o!"dediğimde "Ne söylediğin hakkında bir fikrim yok..."derken Mary tokat attığında bende şaşırdım."Lanet P*Ç.Yalan söylemeyi kes!Yalan söylediğin açıkça belli.Şimdi söyle Emma'ya neden bunu yapıyorsunuz?"dedi yakasından çekerek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saftirik Kız'ın Günlüğü
Roman pour Adolescentsİlk başta çok berbat olan saftirik kızımız tipini düzeltince değiştiğini sanıyor ama sonra öyle değişmediğini anlar...Öğrenmek istermisiniz?Neden değiştiğini Sanıyor!?Nasıl anlıyor!?Hepsini öğreneceksiniz...(Yakında düzenlenecektir)