<<Bela Kardeşler>>

2.5K 57 1
                                    

Sabah erkenden kalkmış şimdide aynada kendime bakıyordum.Gözlerimi sökmek Saçlarımı kazıtmak...Ölmek istiyordum.Kardeşim öldüğünden beri her sabah aklıma geliyor.Ben katilmişim gibi çünkü ona araba çarptı benim yüzümden.Ama sonra 1 ay sonra felç oldu.Gözlerimi belirgin hale getirmek için takma kirpik taktım.Dudağıma Mercan renginde ruj sürdüm.Mercan rengi küpelerimi taktım.Bugün Sınıfça Pikniğe gitçektik.(Multimedya gibi giyindim).Hazırdım!Hemen mercan rengi sırt çantama birşeyler doldurdum.Piknik çantası gibi...Evden fırladım.Annemin haberi olduğundan acele et Emma!dememesi için koştum!Okulun kapısından girdiğimde Cumartesi gününün güzel kokusunu içime çektim.Sınıf bir yerde toplanmış servisi bekliyordu.Yanlarına koştum.Jessienin boynuna sarıldım.O da sıkıcı sarıldıktan sonra kanka hareketimizi yaptık.Herkes yapar ya!Gülüşürken gözüme Austin takıldı!Yanında iki kız kahkaha ile gülüşüyorlardı.Yanlarına gittiğimde Austin şaşkın gözlerle bakmasına rağmen iki kızın arasında en büyük gözüken sarışın kıza elimi uzattım''Emma Stack?''dedim.Kız tatlı bir gülüş yolladı''Maria Listay!''dedi.Elimi çekip öbür kıza uzattım.Hızla elimi tutup öbür elini elimin üstüne koyup 32 dişi ile''Sofia Listay!''dedi.Şaşkın gözlerim Austine döndü.''Bunlar benim kardeşlerim aslında Maria Ablam.Sofia kardeşim!''dedi.''Bu da Emma.Biraz Gıcıık!''dedi.Kızgın şekilde el sallaya sallaya Jessienin yanında buldum kendimi.''Sana anlatırdım!Rezil olmaktansa....''dedi.Nasıl tanımazken o tanır!Jessie ile az önce gelen servise el ele zıplarak girdik.En arkaya oturduk.Yanıma baktığımda Addisonu gördüm.Uyuyordu!''Addison uyuyormusun?!''Dediğimde uyanır gibi yapıp''Yoo Saat 24:00 mı?''dedi.Anlayıp yanağından öptüm.''Aa!Rüya mı?''dedi.Sonra gülüşürken Austinin önümüzde kızgın bakışlarıyla bizi yaktığını gördük.Ablasının yanına oturunca gülmeye başladık.''AblaKuzusu!''dediğimde Austin ayağa fırladı.Bana kızgın gözleriyle bakınca pişman oldum.''Ne dedin?!''dedi tehditkar sesiyle.''Abla-Kuzu-Su''dedim kekeleyerek.Elimden çekip kaldırdı.Kapıdan dışarı itekledi.Ama pes edermiyim ayağımın tersiyle bacağına tekme attım.''Ben değil Sen çık Bebe!''dedim kısık sesle.Boğazımı temizleyip''Ablan sana bakıyor!''dedim ayağa kalkıp kızkardeşine bakan Mariayı gösterip.Yerime oturdum.Addison sırıtıp sanki korkmuş gibi''Benide dövcen mi?''dedi.Sarılıp''Uyumak...''dedim gözlerim kapanmadan önce....

Saftirik Kız'ın GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin