O olaydan sonra sinirlerim bozulmuştu.Yatağımdan fırlayıp elime telefonumu alıp gözyaşlarımı silip yutkundum.Elimi A harfini yazdım.A harfindeki Austine baktım.Aman Tanrım!Ne ara Yazmıştım?Addisona basıp telefonu kulağıma götürdüm.Açılmasını beklerken elimle bacağıma vurarak ritim uydurmuştum.Telefon açılınca Addison Uykulu sesi geldi.''Aloo?''Telefon olmasaydı yanımda olsaydı Beniim diye bağırcaktım.''Benim Addison!Emma!''dedim.''Emma?Üzgünüm Telefon çalınca güzel bir kızın olduğu rüyadan uyandım.''dedi.''Ne?!''dedim tiz bir sesle.''Hatta Sonra telefona bakınca rüyamın gerçek olduğunu ve rüyamdaki kızın aradığını gördüm.Şöyledi 'Emmacıım'yazıyordu.''dedi.Görmeden gülmemek için zor tuttuğunu tahmin ediyordum.''Peki!Bugün bize gel ailem Alışverişe gitçek!Gitmişlerdir belki?Gel Çabuk Ol Hemen!''dedim.Yüzüne birşey demesine izin vermeden kapattım.Nasıl yapçaktım?Şöylemi'Seni Sevdim'Hayır bu ne?Daha önceden sevmişim gibi.Kapı çalınca şoka girdim.Hemen ''Beklee!''diye bağırdım.Altıma mini kot şortumu üstüm beyaz kolsuz t-shirtimi giydim.Üstünde Kiss You yazan baskı vardı.Altıma Beyaz diz altımda ince çorap giydim.Ayağıma beyaz tavşanlı terlik giydim.Hemen giydiğimden yamuk olmuştum.Kapıyı açınca Addisonun Çok beklediği belli eden suratıyla karşılaştım.Beni süzdü t-shirtimde ve terliklerimde takılı kaldı.İçeri davet ettim.Oturunca ellerimle oynadım.Acaba hemen yapsam?Yaklaştım anlamış gibi o da yaklaştı.Yüzümü ona çevirdim.Ve dudaklarımız değdi.Addison geri çekilince ben de çekildim.''Emma!Özür Di-Dilerim!''dedi.Yüzünü çevirince kendime çevirdim.Bu sefer ben öptüm.Eli belime kayınca geri çekildim.''Addison-''derken o da konuşuyordu.''Emma-''dediğinde ikimizde gülümsedik.''Emma!Seenii çok seviyorumm!''dedi.''Ben de Addisooon!''dedim.Elimi tuttu birbirimize sarılıp oturduk.Tvye koyduğum aşk filmini izlerken ikimizde sırıtıyorduk.Kapının sesiyle gözlerimi açtım.Film bitmiş ikimiz uyumuşuz.Kapıyı açmaya kalktığımda Addisonda arkamdan gelmişti.Kapıda Austini görünce buz kesildim.Lanet Pislik!Elindeki tabakta meyveler vardı.İkimizi görünce şok şok geçirmiş gibi bakıyordu.''Siz Yoksa!''dedi şaşkınlıkla.''Ne işin var ve Meyveler mi?''dedim.''Biz dün taşındık.Annem şey ımmm...''dedi havayı koklayıp''Aşk!''dedi.Mal bu çocuk diyorum ya gerçekten sözde bela olacak bu laf belanın ağzınamı yakışırki?''Ne saçmalıyorsun?Ne komşusu?Taşındın ama benim komşum olarak değil!''dedim.''Siz burada?Evde kimse Yok mu?''dedi.Addison önüme geçti.''Sevgilimle rahat bırak!''dediğinde Austin ağzını açmış bana bakıyor gözleriyle sanki yalan olsun diyordu.''Evet rahat bırak!''dedim.''Aman Bananee?''dedi.Meyveleri Addisonun eline verip kızgın bakışlar attı çekip gitti.Komşum Benim Baş Belam!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saftirik Kız'ın Günlüğü
Подростковая литератураİlk başta çok berbat olan saftirik kızımız tipini düzeltince değiştiğini sanıyor ama sonra öyle değişmediğini anlar...Öğrenmek istermisiniz?Neden değiştiğini Sanıyor!?Nasıl anlıyor!?Hepsini öğreneceksiniz...(Yakında düzenlenecektir)