Kandırma Oyunu

1.5K 43 4
                                    

Bu bölümü yazarken unuttum bazen ne yazmıştım falan diye sanırım hafızam çok yavaş...Ne diyordum?He hafıza sanırım balık beyinliyim.Kandırma oyunu yazdımda hikayede geçermi bilmem unuturum sapıtırım sağ solum belli olmaz.Aha laf karıştı...Neyse dahada yazarsam kötü şeyler olacak...Okunmaz belki ama ben buraya içimi döküyorum.Hani kesçektim ben hala yazıyorum.Yeminle hala yazınca aklıma halam geliyor.Ne kadar salağım ya...Neyse Haydi Bye!Sizi seviyorum...

Odamda kulağımda kulaklık şarkı dinliyordum.Yatak yakında böyle otura otura yata yata çökecek...Kapımın hayvanca açılmasıyla yerimden fırladım.Gelenin kuzenim Mary olduğunu görünce rahatlayıp yatağa attım kendimi.Sanki biraz aşağı indim.Çöktü mü acaba?Kuzenim kendini yatağa atınca yatak biraz daha aşağı indi.Yarın yatak alışverişine çıkarım.Kulaklığımı çıkarıp ona tek kaşımı kaldırıp baktım.Aa!Bunuda yapabiliyormuşum!Kuzenim sırıtınca kesin birşeyler oluyor diye düşündüm.  ''Bak Emma...Ciddi ciddi konuşacağım.Bir oyun oynayacağız...Adı Kandırma oyunu.Yani çevremizdekileri kandırcaz.Ama senin çevrendekileri gördüm partide.Nasıl çevren olduğunu.İlk önce Addison,Austin,Olivia ve Tanıdıklarından başlıcaz.Bak ben bunu oynadım sonuç ise mutlu bir hayat.Bak sevgilim oldu.Rahatım!Oyunun amacı seni kızdıran kandıran herkese yaptıklarını iade etmek.Yani sende onu yapacaksın.İlk önce...''duraksayıp beni süzdü.''Dışın değişmiş ama için hala saf değişmemiş.Onu da değiştireceğiz Emma...Sen hala safsın.Sen hala eski Emmasın!O Emma artık olmayacak!''dediğinde şaşırdım.Doğru ben değişmedim!Hala acıyorum.Hala koruyorum seviyorum.Kuzenim anladığımı farkedince''İlk önce birisinin yardımı gerekli...''dediğinde başımı salladım.Kuzenim ''Peki o kişiyi aramam lazım.O bana yardım etti sanada etmeli.Çünkü borcu var!Haydi Emma kendine güven onlar senle oynuyor farket!''dedikten sonra çıktı.Durun az önce kuzenim benle ciddi ciddi konuştu.Ve az önce benim hayatımın yeni sayfa başlangıcımı oldu!Sanırım dediği gibi onlara güvenmeyeceğim!Ve kimseyi sevmeyeceğim...Nefret Nefret Nefret Nefret Nefret!Sanırım yapabilirim!Ben güçlüyüm.Kendime güveniyorum!Haydi görelim!Bakalım bu kişi kim ve neler olacak!?...

Saftirik Kız'ın GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin