9.

4.2K 175 3
                                    


-Stop! Przestańcie natychmiast!!-krzyczałam,i stanęłam pomiędzy nimi. -Jeśli któryś chce drugiego uderzyć to musicie uderzyć też mnie!.-krzyknęłam stanowczym głosem,na co chłopcy przestali.
-Jesteście z siebie dumni? Mądrzy wy jesteście? Mogło się wam coś stać!!

-Dobra,przepraszam kochanie,ale poniosło mnie.-powiedział mój chłopak.

-Też przepraszam,i sory Alex może nie powinienem tak nazywać twojej dziewczyny,ale kocham ją jak siostrę.

-Dobra stary luz,ale to nie znaczy że będziemy kumplami.

-Moje kochane misie się pogodziły! Kocham was moje maluszki.-powiedziałam słodko po czym zamknęłam ich obu w szczelnym uścisku.

******
07:50 - autobus podjeżdża pod szkołę.

Po wyjściu z autobusu zmierzam w stronę wejścia do szkoły. Podchodze do mojej szafki i wyjmuje z niej potrzebne na dzień dzisiejszy książki. Nagle zauważam,że każdy kieruje wzrok na drzwi wejściowe. Podążam wzrokiem w stronę drzwi i zauważam ZAJEBISTEGO,PRZYSTOJNEGO,
UMIĘŚNIONEGO,IDEALNEGO I PERFEKCYJNEGO chłopaka. Już wiem na co,a bardziej na kogo tak patrzą wszystkie laski z mojej szkoły,ale ten chłopak to istny ideał. STOP! ROSIE STOP! Idiotko masz przecież zajebistego chłopaka. Uderzyłam się ręką w czoło w myślach i podążyłam w stronę szafki mojego chłopaka,to co tam zobaczyłam zabolało mnie cholernie mocno. Alex całował się z największym plastkiem naszej szkoły. Tak. Chodzi o Betty.
Najlepiej miałam ochotę rozpłakać się jak małe dziecko,wejść pod kołdrę i nigdy stamtąd nie wychodzić. Postanowiłam podejść do tego gnojka i wygarnąć mu co o nim myślę. Podeszłam i oderwałam ich od siebie.

-Widzę,że się świetnie bawisz! Ty skończony dupku! Wczoraj pobiłeś mojego przyjaciela z zazdrości,a dzisiaj całujesz się z tą szmatą!? Nienawidzę Cię! - krzyknęłam z płaczem i dałam mu z liścia prosto w policzek.

-To nie tak! Kochanie musisz mi uwierzyć. Ta wariatka mnie sama pocałowała. Nic mnie z nią nie łączy! Kocham Ciebie i tylko Ciebie uwierz mi,błagam!-zaczął się tłumaczyć,a gdy już miałam biec w stronę wyjścia złapał mnie za nadgarstek. -Zaczekaj Rose,to naprawdę nie było tak jak myślisz!-powiedział,a ja już nawet go dalej nie chciałam słuchać,wyrwałam swój nadgarstek z jego objęcia i pobiegłam w stronę drzwi.
Nagle poczułam przed sobą twardą,umięśnioną klatkę piersiową. Tak,Rosie brawo! Jak zawsze musisz na kogoś wpaść. Nawet by mnie to w sumie rozbawiło,gdyby nie fakt, że właśnie przyłapałam mojego chłopaka na lizaniu się z plastikiem.

-Przepraszam.-powiedziałam przez łzy i pobiegłam dalej. Nie byłam nawet w stanie popatrzeć na tą osobę,na tego chłopaka.

****

Po wejściu do domu od razu poszłam do lodówki i wzięłam z niej lody oraz colę. Pod pachę wzięłam jeszcze 2 paczki chipsów i obładowana podążyłam na górę. Do swojego pokoju. Postanowiłam zatopić swoje smutki i zdradę jedzeniem i serialem. Położyłam się pod kołdrę i jedząc włączyłam odcinek Słodkich Kłamstewek,jednak w ogóle nie mogłam się na nim skupić. Cały czas myślałam o tym skończonym dupku i o jego słowach,że to nie tak jak myślę,że nic go z nią nie łączy itd. Jasne! Nie łączy Cię z nią nic poza łóżkiem! Może powinnam pożyczyć im miłego związku i dać w prezencie prezerwatywy? Dupek. Po prostu dupek. Nie wiem ile tak o tym myślałam,ale wiem tyle że w pewnym momencie oddałam się do Krainy Snów,w której oczekiwałam że całe zdarzenia dnia dzisiejszego to tylko sen,a nic złego się nie wydarzyło. Niestety. To tylko sny,nie rzeczywistość.

||||||||||||||||||||||||||||☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆||||||||||||||||||||||||||||

Hej misiaczki! Muszę was bardzo,ale to bardzo przeprosić za brak rozdziałów i za ten dzisiejszy krótki rozdział. Jak wiecie wielkimi krokami zbliża się zakończenie roku szkolnego,a co za tym idzie? Poprawy,kończenie materiału,sprawdziany i te sprawy. We wtorek obchodziłam też urodziny dlatego też nie pisałam,bo w ogóle nie miałam na to czasu. Mam nadzieje,że mi to wybaczycie. Jak będę mieć tylko trochę wolnego czasu to z pewnością rozdziały będą częściej. Jak narazie nie mogę wam tego obecnie obiecać.
Dziękuję wam również z całego serca za już w sumie około 450 wyświetle,za każdy komentarz,gwiazdkę,a przede wszystkim za miejsce w rankingu! Obecnie jest 599 za co z całego serca dziękuję.
Kocham was i do następnego!

-Juliet 💋

New girl Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz