Hoofdstuk 140

675 46 31
                                    

Hahaha bereid jullie maar alvast voor 😏

ELENA CLIFFORD.

"Oh my, dit is zo heerlijk." Lach ik en zet het glaasje tegen mijn mond aan en gooi het shotje in één keer achterover.

Ik kijk Luke lachend aan die vervolgens precies het volgende doet.

"Hey cutie, wat kijk je?" Lacht Luke met een dubbele tong en vervolgens  schenkt hij het glaasje in zijn hand weer opnieuw vol.

"Niks." Giechel ik terug en pak de fles van hem over en vul mijn glaasje ook weer.

Om een of andere manier kan het leven me echt even niks meer schelen. Ik weet dat ik te veel aan het drinken ben. En ja, ik weet ook dat ik ook wat ben aangeschoten en misschien ook wel een beetje dronken ben.

I don't gave a fuck.

Het voelt goed om weer vrij te zijn en nergens aan t denken.

Geen Justin, geen Noah, geen werk, niks. Het voelt alsof ik mezelf na vijf jaar eindelijk weer in de hand heb. Alsof ik weer in mijn tienerjaren zit dat ik alles wat ik wil kan uitproberen.

Het is niet dat ik niets geef om Noah en Justin – want dat doe ik absoluut wel, heel erg veel juist, maar het leven zonder hun geeft me automatisch toch meer vrijheid. Het is alsof ik met niemand meer rekening moet houden. Dat ik al mijn keuzes zelf kan maken.

Ik leg het glaasje weer tegen mijn lippen en drink vervolgend de gehele inhoud weer in één keer weg.

"Lukeee," zeur ik en draai me om naar Luke die me schaapachtig aan kijkt.

Zijn ogen, neus en wangen hebben een licht rode gloed gekregen, iets wat hij altijd bij hem gebeurt als hij aangeschoten raakt of dronken is.

"Wat gaan we nu doeeen?" Ik ga voor Luke staan en kauw even op mijn onderlip.

Luke drinkt zijn shotje ook in één slok weg en vervolgens leunt hij even kort tegen het aanrecht aan.

"Hmm, wat wil jij doen?" Hij wiebelt even met zijn wenkbrauwen waardoor ik giechel.

Even heb ik geen controle over mezelf en neem ik een paar stappen vooruit waardoor ik dichter bij Luke kom te staan. Op een geven moment sta ik zo dicht bij hem dat ik zijn ademhaling over mijn gezicht voel strijken.

Luke en ik kijken elkaar recht in de ogen aan en ineens overspoelt iets vreemds me. Iets wat ik ooit eerder gevoeld moet hebben, alleen kan ik het nu niet goed meer plaatsen.

Luke zijn lippen gaan een beetje uit elkaar en voorzichtig laat hij zijn vingers door mijn haar glijden.

Het voelt zo raar maar aan een kant maak ik alles gewoon mee, en kan ik alles bevatten wat er gebeurt maar en ander deel van mij kan dat niet. Het voelt alsof alles wat er op dit moment afspeelt een of andere droom is waar ik niet uit wakker word.

Een klein, zwak glimlachje krult rond Luke zijn lippen en vervolgens neemt hij ook nog een kleine stap naar mij toen waardoor we zowat tegen elkaar aan komen te staan.

Ik schrik wanneer Luke ineens mijn armen vast pakt en wil iets zeggen, maar Luke is me snel voor.

"Shh, ik doe niks," Mompelt hij zachtjes en vervolgens legt hij mijn armen in zijn hals waardoor er een opgeluchte zucht mijn mond verlaat.

Langzaam voel ik zijn handen rond mijn heupen glijden waar hij me vervolgens stevig vast houd.

Jeetje, wat zijn we weer origineel bezig vanavond, we 'dansen' nu letterlijk in een fucking keuken.

"Dit is lang geleden." Zucht Luke en kijkt me weer recht in mij ogen aan.

Ik knik even langzaam en pers mijn lippen op elkaar.

Ik voel dat Luke een van zijn handen van mijn heupen af haalt en vervolgens legt hij er eentje op mijn wang.

"Leen." mompelt hij schor, waardoor mijn adem opnieuw in mijn keel blijft hangen.

"Ja?" Fluister ik zacht terug waardoor Luke dit keer de gene is die zucht.

"Ik..-" begint hij, maar hij maakt zijn zin niet af.

Zijn hoofd komt ineens razendsnel dichterbij en voordat ik het zelf door heb liggen zijn lippen op de mijne.

-------

Luke en Elena what the hell doen jullie met jullie dronken koppen jongens, doe normaal of zo.

Heeeello allemaal

Is het bij jullie ook zulk lekker weer?

#LunaIsStillReal

JONGENS WILLEN JULLIE T VOLGENDE HOOFDSTUK SMUT OF NIET

The Nextchange (2) ↠ 5SOS ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu