OMG WE HEBBEN 4K ASDFGHJJKLLL
Ja hallo allemaal hiero ben ik even met een kleine authors note en tis misschien even handig als je dit even leest want het gaat over dit super awesome hoofdstuk waar jullie weer 2 daagjes op hebben moeten wachten. argh okey ik ben weer egoïstisch bezig ja okay sorreh
In dit hoofdstuk zullen een paar flashbacks zitten en die gaan niet bepaald op volgorde (jullie denken nu wtf) maar hehe ik heb dit hoofdstuk een beetje bedacht toen ik niks te doen had op me stage loll
Maar straight to the point; iedere nieuwe flashback word aangegeven met '•••' zoals jullie als gewoonlijk wel gewend van mij zijn als ik een kleine skip doe yay
VEEL LEESPLEZIER XOXOOXOXOXO
-------
ASHTON IRWIN.
"Hey Ashton."
Mijn hart maakt even kort een sprongetje. Die manier al hoe ze überhaupt mijn naam uit spreekt. Het betoverd me gewoon.
Dat doet ze het afgelopen maanden al, alleen heeft ze dat zelf nog gewoon niet door.
"Hiya Leenie! Hoe is het?" Probeer ik zo enthousiast mogelijk terug te zeggen.
"Geloof me, ik heb me nog nooit zo goed gevoeld." Elena lacht even zachtjes waardoor er automatisch rond mijn lippen ook een glimlach krult.
"Oh my god, what's happening?" Giechel ik waardoor ik mezelf meteen wel iets aan kan doen.
Dat klonk waarschijnlijk zo weird.
"Nope Ash, niet in die weg. Nah ah."
Wat bedoelt zij nou weer? Okay..
Ik slik even.
Dit is misschien wel mijn grootste nachtmerrie ever, maar ik moet nu even net-alsof-doen.
"Dus jij en Justin gaan nooit een koppel worden?"
"ASH!" Sist Elena meteen, waardoor ik automatisch weer begin te lachen.
Ik hou er van als ze zo verontwaardigd klinkt.
"Okay, okay, sorry Leen."
"Luistert Ashton, ik heb je hulp nodig. Ik bedoel, ik heb je hulp echt heel erg hard nodig."
Ik frons mijn wenkbrauwen en een verbaasd geluidje verlaat mijn mond.
Misschien vind ze die Justin inderdaad wel na honderd jaar leuk.. zeg alsjeblieft dat het niet waar is.
"Oh gosh. Okay, wat is het?"
"Barst alsjeblieft niet los of ga niet hyperventileren."
Als je me nu gaat vertellen dat je Justin leuk vind, ja, dan ga ik dat inderdaad doen.
"Nee nee, waarom zou ik dat eigenlijk moeten doen?" Ik hou mijn adem even in.
"Ik heb vliegtickets gekocht. Naar.. naar Sydney airport."
Omg.
•••
"Leen!" Schreeuw ik, waardoor ik meteen rond Elena haar lippen in de verte een brede glimlach zie verschijnen.
JE LEEST
The Nextchange (2) ↠ 5SOS ✔️
FanfictionDe jongen met het blonde haar glimlachte zwak en vervolgens ging hij langzaam op één knie zitten, waardoor het meisje haar handen voor haar mond sloeg. ❝Lieve, lieve schat,❞ begon de jongen langzaam en keek het meisje zenuwachtig aan. Hij slikte e...