Capitolul 1

143 4 0
                                    

O zi obisnuita. Incepe o zi obisnuita in care nu stiu ce va urma sau ce sentimente ma vor incerca...
Un sunet enervant ma trezeste din acel somn profund. Era alarma. Ma indrept catre bucatarie si un miros ispititor ma atrage catre farfuria pe care se aflau cateva clatite cu ciocolata facute de mama,care ma saluta cu un zambet dulce pe fata ei senina.
Dupa ce servesc micul dejun impreuna cu mama,aceasta pleaca la serviciu si eu ma pregatesc pentru o noua zi in care trebuie sa ma duc la scoala.
In drum,ma intalnesc cu una dintre prietenele mele,Izabela -o fata inalta,slaba,cu doi ochi albastri care intotdeauna ma fac sa ma gandesc ca ma scufund intr o mare adanca-.
Intru pe poarta scolii ,dar simt cum din spatele meu apar doua maini care imi acopera ochii. Stiam deja faptul ca era Razvan,cel mai bun prieten al meu. Ne intreptam toti trei catre clasa unde,isi face aparitia ca prin minune Bianca. Eu si Bianca eram cele mai bune prietene,insa parintii ei doreau sa fim mai distante;eu am acceptat ,dar aceasta distantare s a accentuat,iar eu si Bianca nu mai vorbim.
Bianca este innebunita dupa Razvan care stie faptul ca ei ii place de el,dar ea neaga ,prefacandu se ca este doar prietena lui.
Razvan nu o baga in seama si isi vede de drum alaturi de mine. Biana,geloasa,imi pune piedica, dar mainele puternice ale lui Razvan ma prind inainte sa iau contact cu pamantul si sa ma fac de rusine in fata tuturor. Ochii lui negri imi spun ca totul va fi bine,iar Bianca pleaca nervoasa la magazin alaturi de prietenele sale infumurate.

RevedereUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum