Eu,Izabela,Andreea,Miruna,Rebecca,Razvan,Cristi,Cristina(sora mea)si Bianca ne intalnim in acelasi loc de unde plecam cu doua masini catre munte.
Eu,sora mea,Andreea si Miruna ne asezam in una dintre masini,iar restu se aseaza in cealalta masina.
"Bineinteles ca Bianca s a dus alaturi de Razvan. Fata aceea chiar cere atentia lui."
Gandurile mele sunt intrerupte de vocea calda a Mirunei care analiza faptul ca priveam in gol.
M: La ce te gandesti?
Eu: La nimic.
Desigur ca Miruna stia la ce ma gandesc,dar nu putea sa dezvaluie asta in fata surorii mele.-In masina lui Cristi-
Izabela si Rebecca rad si se distreaza vorbind cu Razvan si Cristi. Numai Bianca sta retrasa pe bancheta din spate.
Intr o clipa de tacere,Bianca gaseste momentul potrivit pentru a putea sa vorbeasca cu Razvan.
B:Si,Razvi,cum crezi ca va fi calatoria?
R:Cred ca ne vom distra,avand in vedere faptul ca sunt alaturi de prietenii mei.
Re: Exceptie: chiar tu!sopteste Rebecca Izabelei.
Razvan se intoarce cu o privire neplacuta catre Rebecca si aceasta isi cere scuze Biancai.Dupa cateva ore de mers pe drum,ajungem pe o pajiste inverzita de unde se vedea rasaritul ce picta pe cer culori fantastice. Razele soarelui apareau usor-usor din spatele varfurilor inalte ale muntilor. Vedem de pe un pisc prapastios o padure deasa intinsa pana in poalele muntilor. Linistea este sparta de primul cantec al pasarilor. O campie insangerata cu maci rosii invita razele aurii pe hotarele noastre.
Ma asez pe pietrele reci si privesc cum natura ma cheama intr o alta viata. Inchid ochii si simt cum o energie imi invalueste toate gandurile. Deodata, aud o voce care ma cheama. Nu o pot asculta. Mana lui Razvan pusa pe umarul meu ma trezeste la realitate. O realitate cruda.
CITEȘTI
Revedere
Teen FictionO prietenie intre un baiat si o fata devine dragoste pana cand timpul ii desparte pe cei doi. Dupa ce fata isi creeaza un viitor in tarile straine, se intoarce in tara unde vrea sa isi dezvolte firma. Destinul o aduce fata in fata cu barbatul pe car...