Doctorul iese pe usa salii de operatii. Eu si parintii mei napustim deasupra lui si ii punem tot felul de intrebari.
Doctor: V as ruga sa va linistiti. Fiica dumneavoastra a iesit cu bine din operatie. A cazut pe scari,a suferit cateva leziuni,dar acum este bine. Puteti sa intrati in salonul ei,dar acum se odihneste si ar fi de preferat sa nu o agitati.
Deschid usa cu un scartait zgomotos. Dupa un hol scurt se afla sora mea care zacea pe un pat cu asternuturi albe. Avea fata indreptata spre fereastra larg deschisa. Ma asez pe scaunul de langa pat si o strang de mana. Se intoarce spre mine si imi zambeste. O lacrima ii aluneca pe perna. Privesc in ochii ei care imi transmit ca vrea sa plece din acea camera infricosatoare cu un aer rece. Aplec privirea si ma ridic de pe scaun ,lasand o pe sora mea sa se odihneasca.
Ajung acasa si incerc sa adorm dupa o zi lunga,dar nu pot. Gandurile care imi treceau prin minte despre Miruna si grija pe care o purtam pentru sora mea ma tineau treaza.
Ma trezesc dinineata cu cearcane sub ochi. Cer mai multe ore de somn,dar gandurile nu imi permit asta. Ma grabesc sa plec de acasa la Miruna sa ii cer explicatii caci eram sigura ca ea imi creeaza toate aceste probleme.
Bat nervoasa in usa deschisa de mama Mirunei. Urc scarile si dau buzna in camera ei.
Eu: Cum poti sa faci asa ceva? Cand eu te credeam cea mai buna prietena a mea. Eu am inteles ca esti mai disperata de Razvan decat Bianca,dar nu credeam ca din atata gelozie poti sa mi impingi sora pe scari.
M: Te as ruga sa termini cu atata drama. Te am avertizat sa nu te mai atingi de Razvan. Nu ai acceptat,ai suportat consecintele.
Usa se deschide si intra furios Razvan.
CITEȘTI
Revedere
Teen FictionO prietenie intre un baiat si o fata devine dragoste pana cand timpul ii desparte pe cei doi. Dupa ce fata isi creeaza un viitor in tarile straine, se intoarce in tara unde vrea sa isi dezvolte firma. Destinul o aduce fata in fata cu barbatul pe car...