A doua zi, ca dupa orice petrecere, ma trezesc cu prietenii mei asezati in cele mai ciudate feluri in care au adormit. Bineinteles, si eu m am trezit in aceeasi formula cu ei.
Ma duc in bucatarie unde imi iau ceva de mancare. Pe usa intra Razvan.
R: Buna dimineata,sarbatorito!ma saluta el dulce,parca facandu mi ziua mai frumoasa.
Eu: Sincer,mi a fost dor de vorbele tale..il anunt eu ironic,dar parca cu un strop de adevar.
R: Daca vrei sa spui subtil ca ti a fost dor de mine ,sa stii ca si mie mi a fost..ma informeaza el imbratisandu ma pe la spate si plimbandu se pe langa masa.
Discutia noastra ciudata este intrerupta de un"Au!"rasunator si cateva soapte venite din spatele usii.
Eu: Dar sa stii ca mie mi a fost mai mult decat dor.
Razvan imi intelege jocul si continua cu vorbe dulci. Cand vedem ca toti se uita subtil dupa tocul usii, Razvan se apropie izbitor de mine. Cand ne privim ochi in ochi ,brusc, jocul devine realitate si uitam de ce se intampla in jurul nostru. Eram doar eu si el. Atat.
Dar ,intrarea Rebeccai in bucatarie insotita de o gluma la care toti radem de fiecare data intrerupe jocul meu si al lui Razvan. Urmeaza sa intre toti prietenii care spun tot felul de prostii.
I: Dar ce faceati voi acolo, nebunaticilor?ne intreaba Izabela pe un ton glumet.
Eu: A fost doar un joc. Noi stiam ca ne ascultati si ne supravegheati de dupa perete..spun eu dandu i de gol.
A:Cee? Noi nu am facut nimic. Tocmai ce ne am trezit.. incearca Andreea sa ma pacaleasca.
R: Mhmm...
Restul zilelor ni le am petrecut impreuna si in fiecare zi ,prezenta lor ma facea din ce in ce mai fericita. Ca de fiecare data, desparirea dintre noi a fost una dureroasa. Dar ma bucur ca am niste prieteni pe care ma pot baza intotdeauna.
CITEȘTI
Revedere
Teen FictionO prietenie intre un baiat si o fata devine dragoste pana cand timpul ii desparte pe cei doi. Dupa ce fata isi creeaza un viitor in tarile straine, se intoarce in tara unde vrea sa isi dezvolte firma. Destinul o aduce fata in fata cu barbatul pe car...